اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

دوره‌های آموزشی کوتاه مدت به صورت مجازی برگزار شد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: دوره‌های آموزشی کوتاه مدت به صورت مجازی برگزار شد.

دوره‌های آموزشی کوتاه مدت به صورت مجازی برگزار شد

سیدحمیدرضا پیش‌نماز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در بخش برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی فعالیت‌هایی از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت به صورت مجازی و کاهش 2 میلیارد ریال در هزینه‌های سال گذشته شد.

پیش‌نماز افزود: تأسیس و راه‌اندازی مرکز آموزش نیروی انسانی شهید کامیاب و برخی مراکز قطب به منظور برگزاری دوره‌های متمرکز با حداقل هزینه و کیفیت بالا و برگزاری هم‌زمان دوره‌های ضمن‌خدمت در سطح استان از دیگر برنامه‌ها بود.

معاونت پژوهش برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اظهار داشت: در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز بهینه‌سازی پرتال مدارس برای ارتباط هر چه بیشتر مدیران و معلمان با اولیاء و دانش‌آموزان و استفاده از پرتال ارسال پیامک برای کل ادارات و مدارس در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع و نیز سامانه آزمون‌های مجازی و بهینه‌سازی آن برای صرفه‌جویی در نیروی انسانی و منابع مالی انجام شد.

پیش‌نماز گفت: ایجاد سامانه‌های گواهی حقوقی و ضمانت حسابداری و ضمن خدمت فرهنگیان و نقل و انتقالات فرهنگیان و تعیین تکلیف آموزشیاران نهضت و حق‌التدریس‌ها و اداره سنجش و برگزاری آزمون‌ها و امتحانات از جمله سامانه‌هایی بود که در راستای کم کردن هزینه‌های اضافی در سال گذشته انجام شد.

وی افزود: شروع به کار سامانه اموال به پشتیبانی فنی اداره فناوری و بهینه‌سازی پرتال اداره‌کل در راستای اطلاع‌رسانی و تهیه پرتال هوشمندسازی مدارس و حل مشکلات فیش حقوقی همکاران بازنشسته از جمله برنامه‌های این معاونت در سال گذشته بود.

معاونت برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش و پرورش اظهار داشت: ارسال و دریافت تمام بخشنامه‌ها به مدارس از طریق سایت تبادل فایل و پشتیبانی فنی از اتوماسیون اداری و بهینه‌سازی فرآیندها و برگزاری ویدئوکنفرانس در مشهد و تمام قطب‌های استان نیز در سال جهاد اقتصادی توسط این معاونت اجرایی شد.

معاونت نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش گفت: استفاده از IPTV  در راستای ارتباط با کل کشور (طرح ملی حفظ کل قرآن) و ارتباط الکترونیکی با کل استان برای اتوماسیون و ECE با وزارت آموزش و پرورش و گسترش اینترنت ملی در مدارس به منظور استفاده از سامانه‌ها و استفاده از منابع سایت‌های آموزشی از جمله رشد و برگزاری جشنواره فیلم رشد برای آموزش مقاطع مختلف تحصیلی از برنامه‌های اجرایی معاونت پژوهش برنامه‌ریزی و نیروی انسانی بود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول