اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی:

میزان اقامت مسافران در استان سمنان افزایش یافت

خبرگزاری فارس: ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از افزایش میزان اقامت مسافران و گردشگران نوروزی در استان سمنان خبر داد.

میزان اقامت مسافران در استان سمنان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حمیدرضا مصطفوی در بازدید از استان سمنان اظهار داشت: با توجه به فعالیت‏های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و فراهم شدن امکانات و خدمات لازم برای اسکان و سرگرمی گردشگران، زمان اقامت گردشگران در این استان افزایش یافته است.

وی ارائه خدمات مطلوب در مبادی ورودی شهرها را از جمله عوامل جذب گردشگران برای اقامت در سمنان عنوان کرد و گفت: این عوامل باعث شده تا گردشگران حداقل یک تا دو شب در این استان اقامت کنند.

مصطفوی با بیان اینکه میزان اقامت مسافران در استان سمنان در سال‏های آینده نیز افزایش خواهد یافت، گفت: یکی از نقاط قوت این استان، برخورداری از استاندار فرهنگی و علاقه‏مند به مسائل گردشگری است.

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به اینکه کیفیت ارائه خدمات توسط ستاد تسهیلات سفرهای استان سمنان مطلوب است، اذعان داشت: گر چه سمنان به دلیل نزدیکی به پایتخت و مسیر عبوری بودن تاکنون مقصد گردشگری نبوده، اما با خدمات مطلوب ارائه شده در سال جاری این استان به مقصدی برای اسکان گردشگران نیز تبدیل شده است.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول