اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگی اوقاف و امور خیریه قزوین خبر داد

برپایی خیمه‌های معرفت در امامزاده‌های قزوین

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برپایی خیمه‌های معرفت در امامزاد‌ه‌ها و بقاع شاخص استان قزوین خبر داد.

برپایی خیمه‌های معرفت در امامزاده‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین حجت‌الاسلام رضا نوروزی اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ وقف و استقبال کم نظیر عموم مردم از امامزادگان و بقاع متبرکه در طول ایام سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی و لزوم بهره‌مندی از روش‌های تبلیغی و استفاده از تکنولوژی و ابزارهای جدید و موفقیت‌های کسب شده در انجام این طرح، برگزاری این طرح در برنامه سازمان اوقاف قرار گرفت.

نوروزی افزود: با برپایی این خیمه‌ها در امامزادگان و بقاع شاخص و نیز اعزام مبلغان توانمند در نظر است برای ارتقای سطح دینی و معرفتی زائران و مجاوران امامزادگان و بقاع شاخص استان‌ها و انس هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان و حتی کودکان با روحانیت و پاسخگویی به سئوالات و شبهات و راهنمایی گام برداریم.

وی در پایان به ترکیب گروه‌های اعزامی اشاره کرد و اذعان داشت: در بین اعضای اعزامی کارشناس اعتقادی، کارشناس احکام شرعی، مشاور کارشناس آشنا با موضوعات کودک و نوجوان و کارشناس امور نمایشگاهی و ازدواج و جوانان حضور دارند.

انتهای پیام/ن۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول