اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌رضوی به ‎رغم آمار سایر نهادها خبر داد

افزایش 86 درصدی تعداد حوادث نوروزی نسبت به سال گذشته

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی از آغاز طرح نوروزی این جمعیت از 25 اسفندماه و افزایش 86درصدی تعداد حوادث نوروزی در 10 روز نخست اجرای این طرح نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش 86 درصدی تعداد حوادث نوروزی نسبت به سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد اطلاع رسانی طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌رضوی علی‌اصغر حسن‌زاده افزود: در 10 روز نخست اجرای طرح نوروزی این جمعیت تعداد 106 حادثه توسط امدادگران هلال‌احمر امدادرسانی شده‎اند که در مدت مشابه در سال 90 تعداد حوادث 56 مورد بوده است.

وی هم‌چنین از تلاش‎های امدادگران این جمعیت در نوروز امسال تقدیر کرد و گفت: تاکنون 235 مصدوم در حوادث جاده‎ها، راه‎ها و مناطق مختلف استان داشته‎ایم و با حضور به موقع در حوادث و سوانح تا امروز 16 هزار و 106 نفر در حوادث نوروزی توسط نجاتگران از مرگ حتمی نجات یافته‎اند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: حادثه‌دیدگان و در راه ماندگان توسط اعضای جمعیت هلال‌احمر به طور موقت اسکان داده می‎شوند و در 10روز نخست طرح نوروزی امسال بیش از 15 هزار نفر از مسافران اسکان اضطراری داده شده‎اند.

وی با اشاره به آمادگی حضور 617 تیم عملیاتی هلال‌احمر خراسان‌رضوی در طرح نوروز امسال بیان داشت: تعداد 388 نیروی مجرب و متخصص در ایستگاه‎ها و گشت‎های نوروزی این جمعیت آماده خدمت‎رسانی و امدادرسانی به مسافران، آسیب‌دیدگان و مصدومان حوادث هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی با اشاره به رشد 86 درصدی حوادث نوروزی امسال در 10 روز گذشته نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، تأکید کرد: رانندگان وسائط‌نقلیه با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از صحبت کردن با تلفن همراه در هنگام رانندگی پرهیز نمایند.

وی یادآور شد: رانندگان در صورت خواب‌آلودگی حتماً خودروی خود را متوقف کرده و پس از استراحت دوباره به سفر خود ادامه دهند تا از بروز حوادث جاده‎ای جلوگیری شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول