اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر چایپاره خبر داد:

اجرای طرح اسکان اضطراری در چایپاره

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر چایپاره گفت: طرح اسکان اضطراری مسافران نوروزی در چایپاره یکی از مهم‌‌‌‌‌‌‌‌ترین برنامه‌های نوروزی امسال است

اجرای طرح  اسکان اضطراری در چایپاره

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره حجت‌الاسلام زین‌العابدین زینالپور در آیین دیدار با مسافران نوروزی اظهار داشت: امسال امکان اسکان اضطراری در راه ماندگان با برپایی چادرهای امدادی فراهم شده است تا در صورت لزوم نسبت به ساماندهی گردشگران مبادرت شود.

وی تصریح کرد: کیف‌های حاوی کمک‌های اولیه تهیه شده است تا بین افراد اسکان یافته در چادرها توزیع گردد به طوری که در این کیف‌ها لوازم ابتدایی برای امدادرسانی وجود دارد تا در صورتی که خودشان یا سایر همسفران به هر دلیل دچار مشکل شدند اقدامات اولیه امدادرسانی انجام دهند و از تهدیدهای جدی رها شوند.

این مسئول به توزیع محموله‌های فرهنگی بین مسافران اشاره کرد و گفت: طرح دیگری با عنوان طرح راهنمای مسافران نوروزی هم‌اکنون به صورت همزمان با استان در این شهرستان اجرا شده است به طوری که در قالب این طرح محموله‌های فرهنگی حاوی بروشور، نقشه و کتاب راهنما بین گردشگران توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: این محموله‌های فرهنگی به صورت رایگان در قالب هدیه بین مسافران ورودی و در مکان‌های سیاحتی و تاریخی توضیح می‌شود تا آنها از طریق مطالعه کردن اطلاعات مورد نیاز خود در مورد جاهای دیدنی و جاذبه‌های طبیعی و باستانی این منطقه کسب کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر چایپاره اظهار داشت: متولیان اجرای طرح راهنمای مسافران نوروزی سال گذشته بیش از 4 هزار نفر مسافر راهنمایی کردند به طوری که از روند اجرای آن رضایت کافی بین مسافران وجود داشت پس در سال جاری نیز طرح مذکور با کیفیت به مراتب بهتر در دست اجرا است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول