اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی سمنان خبر داد

پلمپ 7 واحد پذیرایی در استان سمنان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان سمنان از پلمپ و تعطیلی هفت واحد پذیرایی در استان سمنان خبر داد.

پلمپ 7 واحد پذیرایی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حمید یزدانی امروز گفت: با توجه به نظارت و بازدید مستمر ناظران ستاد تسهیلات سفرهای استان سمنان، سه واحد توسط ناظران اداره‌کل میراث فرهنگی استان سمنان و چهار واحد نیز با همکاری ناظران تعزیرات، بهداشت و میراث فرهنگی تعطیل شد.

وی افزود: این واحدهای پذیرایی به دلیل تخلفاتی از جمله کیفیت نامطلوب، نداشتن پروانه بهره‏برداری، فروش مواد غذایی بدون رعایت نرخنامه مصوب، ارائه خدمات نامناسب و رعایت نکردن موارد بهداشتی و نظافتی تعطیل شدند.

یزدانی با بیان اینکه 189 ناظر با ستاد دائمی تسهیلات سفر در استان سمنان همکاری دارند، گفت: از این تعداد، 20 ناظر بر تأسیسات و مؤسسات گردشگری نظارت می‏کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از 300 مورد بازدید از تأسیسات گردشگری استان سمنان انجام شده است، افزود: این نظارت‏ها منجر به صدور 19 مورد تذکر، 11 مورد اخطار کتبی، هفت فقره تعطیل و تعلیق و سه فقره تشویق شده است.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول