اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد

راه‌اندازی گشت نوروزی بالگرد امدادی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از امروز تا 11 فروردین ماه بالگرد امدادی مستقر در آذربایجان‌شرقی در محدوده استان اردبیل به گشت کنترلی و ترافیکی اقدام می‌کند.

راه‌اندازی گشت نوروزی بالگرد امدادی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل بهرام غیبی صبح امروز در جریان فعالیت گشت‌های نوروزی بالگرد هلال احمر چهار استان مشترک شمال غرب کشور در اردبیل اظهار داشت: ما در این مدت با استفاده از بالگرد جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان و مناطق پر‌تردد را کنترل و رصد می‌کنیم تا در صورت نیاز به مسافران و گردشگران نوروزی امداد‌رسانی کنیم.

وی از آمادگی کامل نیروهای جمعیت هلال احمر در امداد‌رسانی به موقع و فوری خبر داد و خاطرنشان کرد: ما با مجهز کردن جاده‌های استان به آمبولانس و دستگاه‌های خودرویی ست نجات سعی داریم در کوتاهترین فاصله زمانی به حادثه‌دیدگان احتمالی مدد برسانیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل فعالیت 18 پایگاه ثابت و سیار هلال احمر را در طرح نوروزی یادآور شد و افزود: 350 امداد‌گر و کارکنان جمعیت هلال احمر به مدت 20 شبانه‌روز در جاده‌های استان به مسافران و گردشگران نوروزی امداد‌رسانی ‌می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غیبی از فعال شدن 18 دستگاه آمبولانس، 18 دستگاه ست نجات، هفت خودروی ست نجات و ده‌ها تجهیزات ایمنی و امدادی برای کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی خبر داد و بیان داشت: ماموران ما در مدت 12 روز از اجرای این طرح به صد‌ها نفر مسافر نوروزی در مناطق مختلف امداد رساندند و اقدام به اسکان اضطراری و موقت در راه‌ماندگان کردند.

این مسئول ادامه داد: در بخش راهنمای مسافران و گردشگران نوروزی و در دوازدهمین مرحله 16 چادر راهنمای مسافران ما در مبادی ورودی و خروجی شهرها مستقر شدند و با همراهی 250 داوطلب جوان مسافران نوروزی را به سمت مقاصدشان هدایت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: در این زمینه 16 چادر و خیمه نماز را نیز برپا کردیم تا از ساعت 8 صبح تا 8 شب به مسافران نوروزی سرویس ارائه دهند.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول