اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان خبر داد

سمنان پیشتاز پیش‏فروش اینترنتی بلیت‏های نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: سمنان پیشتاز پیش‏فروش اینترنتی بلیت‏های نوروزی است.

سمنان پیشتاز پیش‏فروش اینترنتی بلیت‏های نوروزی

داود سعدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: در طرح نوروزی سال گذشته، مجموع پیش‏فروش بلیت 13 هزار و 756 عدد بود ولی در سال 91 تاکنون این رقم به 23 هزار و 591 قطعه بلیت رسیده و این افزایش در کشور بی‏سابقه است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به افزایش 235 درصدی پیش‏فروش اینترنتی بلیت و فعالیت گسترده شرکت‌های حمل و نقل مسافر در استان گفت: پیش‌فروش اینترنتی بلیت به مسافران در ایام طرح نوروزی سال 90 نیز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 20 برابر بوده و افزایش 235 درصدی امسال نشان از استقبال بی‏نظیر مسافران در استفاده از سامانه‏های جدید تهیه بلیت و سایت شرکت‏های حمل و نقل مسافر برای تهیه بلیت به صورت اینترنتی است.

وی افزود: از جمله فعالیت‌های اداره‌‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان برای ارائه خدمات شایسته به شهروندان، نصب وب‌کیوسک فروش بلیت با همکاری استانداری در دانشگاه‌ها و مراکز پرجمعیت و اطلاع‌رسانی گسترده از طریق رسانه‌ها و هم‌چنین ورود ناوگان جدید نظیر اتوبوس‏های وی.آی.پی بوده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

سعدی با اشاره به فعالیت گسترده 32 شرکت حمل و نقل مسافر در سطح استان سمنان افزود: در زمینه امدادرسانی به اتوبوس‏های دارای نقص فنی و در راه‌مانده سایر استان‏ها در محورهای استان سمنان تاکنون به 21 دستگاه اتوبوس امدادرسانی صورت گرفته و ناوگان جایگزین برای جابه‏جایی مسافران اعزام شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان در خصوص حوادث جاده‏ای در روزهای طرح نوروزی تاکنون نیز اظهار داشت: به یاری خداوند و با همکاری بسیار خوب مردم حوادث جاده‏ای امسال به نسبت سال گذشته کاهش داشته و تاکنون در تعداد تصادفات فوتی 58 درصد و در تعداد متوفی 66 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 90 کاهش داریم.

انتهای پیام/ک10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول