اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 15 اعلام کرد

اولویت‌بندی برنامه‌های سال جدید بر اساس نظر شورایاران محلات

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 15 در بازدید از محلات سطح منطقه خواست اولویت برنامه‌های سال جدید بر اساس نظر شورایاران محلات تدوین شود.

اولویت‌بندی برنامه‌های سال جدید بر اساس نظر شورایاران محلات

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید احمد صفوی ساعاتی پیش در بازدیدهای دوره‌ای خود از سطح محلات منطقه که از نخستین روزهای سال نو آغاز شده است از معاونان و شهرداران نواحی خواست تا برنامه‌های سال جدید را بر اساس نظر شورایاران اولویت‌بندی کنند.

شهردار منطقه 15 در بازدید از سطح محدوده ناحیه سه از محلات سه‌گانه این ناحیه شامل کیانشهر شمالی، کیانشهر جنوبی و بروجردی بازدید کرده و ضمن آشنایی با امکانات و نیازهای این محلات، از نظرات شورایاران و شهروندان این محلات نیز جویا شد.

بنا بر این گزارش، رسیدگی به وضعیت جنگل‌کاری کیانشهر شمالی شامل احداث معبر، تامین روشنایی مناسب و ... ، نصب المان و مبلمان شهری در مسیر باغ راه کوی آزادی، بازپیرایی بوستان جنب مسجد صاحب‌الزمان (عج)، تسریع در احداث  فاضلاب شهری، احداث استخر و مجموعه ورزشی در کیانشهر شمالی، پوشش انهار خیابان شهید ابراهیمی، توجه به رفت و روب و نظافت، جمع‌آوری مخازن فرسوده، اتصال شهرک گلها به کیانشهر، تکمیل احداث سرای محله کیانشهر جنوبی، تامین فضای سبز در شهرک بروجردی (دولت‌آباد)، ایجاد فضاهای مناسب جهت استقرار پایگاه‌های بسیج در شهرک بروجردی، احداث سالن همایش در سرای محله شهرک بروجردی، توجه به مشکل ترافیکی محوطه پیرامونی مجتمع زیتون و ... از جمله نیازهای این محلات بود که توسط شورایاران و شهروندان مطرح شد و شهردار منطقه راهکارها و دستورات لازم را برای رفع این نیازها به معاونان مربوطه و شهردار ناحیه سه ارائه کرد.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول