اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان قزوین تأکید کرد

شورای حفظ بیت‌المال حلقه اتصال میان دستگاه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: شورای حفظ حقوق بیت‌المال حلقه اتصال مؤثر میان دستگاه‌های اجرایی مرتبط و دستگاه قضایی استان است.

شورای حفظ بیت‌المال حلقه اتصال میان دستگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، جمال انصاری در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان قزوین با اشاره به عملکرد سال 90 این شورا اظهار کرد: سالی که پشت سر گذاشتیم با همه افت و خیزهایش فرصت‌های خوبی را در راستای انجام وظایف شورای حفظ حقوق بیت‌المال به همراه داشت و به کمک اعضای این شورا گام‌های مؤثری برداشته شد.

وی افزود: شورای حفظ حقوق بیت‌المال حلقه اتصال مؤثر میان دستگاه‌های اجرایی مرتبط و دستگاه قضایی استان است چراکه اجرای وظایف مربوط به این شورا بدون حضور هر یک از دستگاه‌های عضو ممکن نبوده و انجام امور نیازمند تلاش تمامی دستگاه‌های مرتبط به صورت منسجم و هماهنگ است.

در ادامه این نشست اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: در نوروز سال 90 نسبت به مدت مشابه در سال 89 برخورد با تصرفات و تخریب انفال و منابع طبیعی استان مطلوب‌تر بوده است، امید است با الگو گرفتن از ابتدای سال جاری در نوروز سال 91 اقدامات قاطع‌تر و مناسب‌تر اخذ گردد تا مسائل اندکی که در این زمینه وجود دارد نیز مرتفع شود.

وی با اشاره به لزوم وجود برنامه‌ریزی در امور تصریح کرد: حرکت بدون برنامه سبب می‌شود نیل اهداف به تأخیر بیافتد، بر این اساس برنامه‌ریزی یکی از ضروریات دست‌یابی سریع و آسان به هدف‌های مورد نظر است، بنابراین لازم است اعضا شورای حفظ حقوق بیت‌المال برای سال 91 برنامه جامعی را تدوین کنند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول