اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

دیدار تولیت و شورای معاونین آستانه حضرت معصومه(س) با آیت‌الله نوری همدانی

خبرگزاری فارس: تولیت و شورای معاونین آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) پیش از ظهر امروز با آیت‌الله نوری همدانی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

دیدار تولیت و شورای معاونین آستانه حضرت معصومه(س) با آیت‌الله نوری همدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سیدمحمد سعیدی، تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) به همراه جمعی از اعضای شورای معاونین حرم مطهر، پیش از ظهر امروز با حضور در بیت آیت‌الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.

امام جمعه قم در این دیدار اظهار کرد: هدف همه اعضا از شرفیابی به حضور آیت‌الله نوری همدانی، اظهار ارادت به مقام مرجعیت و استفاده از رهنمودهای این عالم انقلابی است.

وی افزود: امیدواریم آیت‌الله نوری همدانی تمام اعضای این شورا را مورد لطف خویش قرار داده و راهنمایی‌های لازم را برای ادامه فعالیت‌ها به آنها گوشزد کند.

آیت‌الله نوری همدانی نیز در این دیدار با بیان اینکه خدمت در قم یکی از برکات الهی و توفیقاتی است که نصیب افراد می‌شود، اظهار کرد: معرفی شهر و مردم قم به دیگران از جمله کارهای شایسته‌ای است که باید صورت گیرد تا مردم ایران و سراسر جهان با اهمیت قم آشنا شوند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: ضروری است که حوزه‌های علمیه نسبت به تربیت مبلغان و روحانیون مسلط به زبان‌های خارجی همت کرده و آنها را برای تبلیغ مکتب تشیع به سراسر جهان به ویژه اروپا که دارای مسلمانان زیادی است اعزام کنند.

شایان ذکر است اعضای شورای معاونین آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در این دیدار ضمن بیان برخی مسائل شهر قم از راهنمایی‌های آیت‌الله نوری همدانی در مسائل گوناگون بهره بردند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول