اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان خبر داد

اختصاص یک میلیارد تومان به طرح جامع ترافیک زنجان

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان گفت: از 2 میلیارد تومان تعهد استان برای مطالعات جامع ترافیکی تاکنون یک میلیارد تومان به این امر اختصاص یافته است.

اختصاص یک میلیارد تومان به طرح جامع ترافیک زنجان

ناصر موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در سال گذشته برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در حوزه عمران شهری انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمران شهری در سال گذشته به نحو مطلوبی پیگیری شد یادآور شد: در حال حاضر مطالعه و طراحی مونوریل به نحو مطلوبی پایان یافته است.

شهردار زنجان از پیشرفت 100 درصدی مطالعه و طراحی مونوریل خبر داد و افزود: مطالعات جامع ترافیک نیز 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول ادامه داد: از 2 میلیارد تومان تعهد استان برای مطالعات جامع ترافیکی تاکنون یک میلیارد تومان به این امر اختصاص یافته است.

موسوی از ساماندهی ورودی شرقی زنجان خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه شرایط جوی زمستان سال گذشته اجازه ادامه فعالیت‌ها را نداد خاطر نشان کرد: بسیاری از پروژه‌ها با درصد پیشرفت فیزیکی کمتری مواجه شدند.

شهردار زنجان با اشاره به تملک املاک واقع در زینبیه شرقی اضافه کرد: این پروژه 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول احداث کمربندی شمالی دوم را از دیگر پروژه‌های شهرداری اعلام کرد و ابراز داشت: با مساعد شدن شرایط جوی ادامه این پروژه صورت می‌گیرد.

موسوی از پیشرفت 55 درصدی ساماندهی حاشیه بلوار سرداران شهید زنجان خبر داد و گفت: این پروژه نیز با مساعد شدن وضعیت جوی ادامه می‌یابد.

وی بهسازی حاشیه و آسفالت بزرگراه 22 بهمن را از دیگر پروژه‌های شهرداری عنوان کرد و افزود: این پروژه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار زنجان احداث تونل شهری را از پروژه‌های عمران شهری زنجان برشمرد و بیان داشت: در راستای تملک اراضی واقع در طرح در حال حاضر اقدام می‌شود.

این مسئول از تملک 80 درصدی پروژه سبزه‌میدان خبر داد و گفت: ادامه این پروژه در سال جاری پیگیری می‌شود.

موسوی از پیشرفت 30 درصدی طرح توسعه مسجد حسینیه اعظم زنجان خبر داد و متذکر شد: احداث تقاطع غیر هم‌سطح امام حسین (ع) نیز در حال حاضر 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز پروژه‌های عمران شهری به نحو مطلوبی در زنجان پیگیری می‌شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه مرکز تفریحی "گرده داغ" زنجان 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول