اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان:

52 درصد سهم تولید ناخالص ملی در اختیار 4 استان است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان گفت: در حال حاضر چهار استان 52 درصد از سهم تولید ناخالص ملی کشور را در اختیار دارند.

52 درصد سهم تولید ناخالص ملی در اختیار 4 استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان زنجان اظهار کرد: با آماری که از سوی ارگان‌های مختلف در زمینه تولید گرفته شده است، در حال حاضر استان زنجان در وضعیت مناسبی از این نظر قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه آماری که در زمینه تولید ناخالص ملی وجود دارد، مربوط به سال 88 است، افزود: پس از این امر اقدامات بسیار مناسبی در زمینه تولید ناخالص استان و کشور صورت گرفته است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان با بیان اینکه در دو سال گذشته اقدامات چشمگیری در زمینه افزایش تولید در بخش‌های مختلف در استان زنجان صورت گرفته است، اضافه کرد: این اقدامات در مقایسه با سال‌های گذشته رشد چشمگیری دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 52 درصد از تولید ناخالص ملی کشور در چهار استان کشور متمرکز شده است، افزود: در حال حاضر بسیاری از استان‌ها ظرفیت بالقوه‌ای دارند که باید از ظرفیت برای افزایش تولید ناخالص ملی استفاده کنند.

همچنین در ادامه این جلسه معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر لزوم توجه به افزایش تولید ناخالص ملی در استان‌ها افزود: افزایش تولید ناخالص ملی دغدغه نمایندگان استان‌ها در مجلس است.

فیروز احمدی با تاکید بر لزوم توجه به برنامه‌های آمایشی و توسعه اضافه کرد: مسئولان استانی و نمایندگان مجلس می‌توانند با شناسایی موقعیت هر استان اقدامات لازم را در این بخش انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه پیگیری این موضوع موجب پیشرفت استان‌ها می‌شود، ادامه داد: انجام اقدامات مذکور نیازمند همکاری مسئولان اجرایی امر است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول