اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره هواشناسی استان البرز اعلام کرد

بارش‌های پراکنده طی 3 روز آینده در البرز

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره هواشناسی استان البرز اعلام کرد: طی سه روز آینده بخش‌هایی از این استان شاهد بارش‌های پراکنده باران و برف خواهد بود.

بارش‌های پراکنده طی 3 روز آینده در البرز

منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته و با استناد به نتایج حاصل شده از داده‌های علمی از عصر امروز جمعه به مدت سه روز شاهد آسمانی نیمه‌ابری و ابری در استان البرز خواهیم بود.

وی تصریح کرد: این امر منجر به ایجاد هوایی ناپایدار در استان البرز شده و در بخش‌هایی شاهد بارش باران و در ارتفاعات به احتمال زیاد شاهد برف خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: هم‌چنین طی روزهای آینده شاهد وزش باد در اکثر نقاط استان البرز خواهیم بود و همین امر به افزایش ابرها و بارش‌ها کمک خواهد کرد.

* افزایش دما در استان البرز

رحمانیان با اشاره به افزایش دمای استان البرز طی روزهای اخیر خاطرنشان کرد: با وجود وضعیت ناپایدار در این استان،‌ هم‌چنان شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود.

وی تأکید کرد: گرم‌تر شدن دمای هوا منجر به آب شدن سریع برف‌ها در ارتفاعات و احتمال سقوط بهمن خواهد شد.

* ادامه وضعیت ناپایدار تا اواخر هفته آینده

رحمانیان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ گفت: پیش‌بینی‌های هواشناسی تنها احتمال است و نمی‌توان به صورت قطعی درباره شرایط جوی طی روزهای آینده اظهار نظر کرد.

وی تصریح کرد: به همین دلیل ما تنها پیش‌بینی برای سه روز آینده داریم، اما با توجه به اینکه مردم در ایام تعطیلات به دنبال کسب اطلاعات لازم درباره آب و هوای مناطق مختلف هستند، برخی اظهار نظرها به صورت پیش‌بینی و احتمالات انجام می‌شود.

رحمانیان در پایان گفت: بنابراین پیش‌بینی می‌شود که شرایط فوق یعنی وزش باد و بارش‌های پراکنده تا اواخر هفته آینده در استان البرز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ک10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول