اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد:

کمک یک میلیارد و 2 میلیونی مردم اصفهان به جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گفت: مردم اصفهان یک میلیارد و 2 میلیون به جشن نیکوکاری امسال کمک کردند.

کمک یک میلیارد و 2 میلیونی مردم اصفهان به جشن نیکوکاری

بهرام سوادکوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در آستانه نوروز نیاز مردم به نقدینگی بیشتر می‌شود، اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال در سه روز متوالی و در مدارس، میادین اصلی سطح شهر و پایگاه‌های نماز جمعه و مساجد برگزار شد.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردمی در جشن نیکوکاری امسال با رشد قابل توجهی همراه بوده است، افزود: افرادی متعهد کمک به نیازمندان کمیته امداد اصفهان شدند که در صورت محقق شدن مساعدت‌ها بیش از این اندازه می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد 165 هزار هستند، تصریح کرد: از این تعداد همه مستمری‌بگیر و نیز سایر افراد به صورت مراجعه و رفع مشکل بوده است.

وی با بیان اینکه در 11 ماه گذشته به صورت مرتب 44 میلیارد تومان به افراد زیر پوشش مستمری پرداخت کردیم، ادامه داد: ماهیانه 3 میلیارد و 750میلیون تومان مستمری به افراد زیر حمایت این کمیته ارائه شده است.

سوادکوهی با بیان اینکه جشن نیکوکاری در 4 هزار مدارس استان برگزار شد، اضافه کرد: در نیکوکاری امسال مردم یک میلیارد و 2 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به کمیته امداد داشته‌اند.

وی کمک 398 میلیون تومانی را به صورت نقدی و بقیه را به صورت غیر نقدی کالا و نوشت‌افزار و پوشاک دانست.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) اضافه کرد: هم‌چنین از افزایش دو برابری کمک‌های مردم استان اصفهان در جشن نیکوکاری خبر داد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول