اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد منوجان خبر داد

کمک 85 میلیون ریالی مردم منوجان به جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منوجان گفت: مبلغ 85 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری در این شهرستان جمع‌آوری شده که در مقایسه با گذشته رشد چشمگیری داشته است.

کمک 85 میلیون ریالی مردم منوجان به جشن نیکوکاری

علی رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: با تشکیل پایگاه‌های جمع‌آوری هدایای مردمی در 22 شعبه شامل هفت پایگاه ثابت و 15 پایگاه سیار توانستیم کمک‌های مطلوبی را جمع‌آوری کنیم.

وی با اشاره به جمعیت دانش‌آموزی شهرستان تصریح کرد: کمک دانش‌آموزان نیز در رفع نیازهای همکلاسی‌هایشان بسیار مؤثر است و به همین دلیل پایگاه‌های کمیته امداد مستقر در مدرسه‌ها و مراکز آموزشی کمک‌های مردمی را دریافت می‌کنند.

رئیسی عنوان کرد: جشن نیکوکاری سبب ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود از این رو با توجه به آثار اجتماعی این عمل پسندیده ما در کمیته امداد با همه توان و نیرویی که داشتیم در این امر خیر شرکت کرده و خدمتگزار مردم بودیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منوجان در زمینه کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری سال جاری در شهرستان خاطرنشان کرد: مبلغ 85 میلیون ریال شامل 80 میلیون ریال کمک‌های نقدی و 5 میلیون ریال نیز به صورت غیرنقدی جمع‌آوری شده که در مقایسه با گذشته رشد چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول