اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقایسه با سال گذشته صورت گرفت

افزایش 102 درصدی کمک‌های جشن نیکوکاری در خدابنده

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده گفت: کمک‌های مردمی شهرستان خدابنده در مقایسه با سال گذشته 102 درصد افزایش پیدا کرده است.

افزایش 102 درصدی کمک‌های جشن نیکوکاری در خدابنده

علی ملکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: خوشبختانه امسال نیز همچون سال‌های گذشته حضور مردم در جشن نیکوکاری بسیار باشکوه بود.

وی با اشاره به اینکه امسال جمع‌آوری هدایای دانش‌آموزان از مدارس در روز چهارشنبه انجام شد، افزود: روز پنج‌شنبه نیز پایگاه‌های کمیته امداد در سطح این شهرستان دایر بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده یادآور شد: امسال 22 پایگاه نیکوکاری از در مدارس شهرستان خدابنده برپا بود.

وی با بیان اینکه روز پنج‌شنبه 19 اسفند ماه نیز 36 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان خدابنده دایر شد، ادامه داد: از این پایگاه‌ها 34 پایگاه به صورت سیار در روستاها و نواحی تابعه شهرستان اقدام به جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی کرده و دو پایگاه نیز به صورت ثابت در سطح این شهرستان دایر بود.

ملکی همچنین با اشاره به برپایی پایگاه‌های نیکوکاری در سطح بانک‌ها و دانشگاه‌های این شهرستان افزود: در مجموع 70 نفر از نیروهای کمیته امداد خدابنده و نیروهای سپاه در برگزاری این جشن معنوی شرکت داشتند.

وی خاطر نشان کرد: به منظور سهولت دسترسی مردم این شهرستان به پایگاه‌های نیکوکاری صندوق‌ها و پایگاه‌هایی نیز در سطح دهیاری‌های این شهرستان برپا بود که عوامل اجرایی در این پایگاه‌ها اقدام به جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی می‌کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده گفت: امسال در برگزاری جشن نیکوکاری 661 میلیون و 502 هزار ریال هدایای نقدی و غیر نقدی در شهرستان خدابنده جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: امسال میزان کمک‌های جمع‌آوری شده از محل جشن نیکوکاری در مقایسه با سال گذشته دارای رشد 102 درصدی است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول