اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان:

کردستانی‌ها 4.4 میلیارد ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از جمع‌آوری 4.4 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال در این استان خبرداد.

کردستانی‌ها 4.4 میلیارد ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند

قنبر موسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: 82 میلیون و 800 هزار تومان از این میزان، کمک‌های جنسی و مابقی کمک نقدی بوده است.

موسی‌نژاد اظهار کرد: امسال  کمک‌های مردم خیر استان در 2 هزار و 148 پایگاه ثابت و سیار در مدارس و اماکن عمومی سراسر استان جمع‌آوری شد.

وی به بحث توزیع کمک‌های مردمی در بین نیازمندان واقعی استان اشاره و تصریح کرد: این کمک‌ها تا پایان سال جاری به دست نیازمندان واقعی می‌رسد و این مسئله مورد اهتمام ویژه‌ کمیته امداد است.

موسی‌نژاد یادآور شد: تاکنون بخشی از کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری از طریق حساب‌های بانکی به حساب مددجویان واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی به منظور رفع مشکلات و نیازهای افراد محروم جامعه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد است.

به گفته موسی‌نژاد، این مهم در قالب برنامه‌ها و طرح‌های مختلف همچون جشن‌های نیکوکاری، جشن عاطفه‌ها، احسان زائر، جمع‌آوری زکات و غیره در طول سال دنبال می‌شود.

وی تلاش برای توسعه مشارکت‌های مردمی را از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد مقدس برشمرد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد تقویت بیش از پیش بحث همبستگی اجتماعی و ایجاد زمینه و ظرفیت مناسب برای مشارکت خیرین در برنامه‌های نیکوکارانه است.

 

رتبه نخست استانی کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان همچنین از کسب رتبه نخست این اداره‌کل در بین ادارات و سازمان‌های استان در زمینه ایجاد اشتغال خبر داد و افزود: تعهد استانی امسال کمیته امداد در زمینه اشتغال‌زایی 2 هزار و 425 مورد است.

موسی‌نژاد اضافه کرد: این نهاد مقدس ضمن تحقق 322 درصدی تعهدات استانی خود تا کنون موفق به ثبت 8 هزار و 150 فرصت شغلی در سامانه اشتغال شده است و مابقی پرونده‌ها به بانک‌های عامل تحویل شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان افزود: ایجاد 10 هزار و 850 فرصت شغلی جدید برای مددجویان این استان از ابتدای سال‌جاری تا کنون توسط این نهاد هدف‌گذاری شده است.

موسی‌نژاد تصریح کرد: به منظور ایجاد این میزان اشتغال‌زایی اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که 6 میلیارد تومان آن از محل منابع کمیته امداد و 46 میلیارد تومان دیگر توسط بانک‌های عامل در سطح استان تامین می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان، بانک‌های عامل موظف شدند تسهیلات باقی مانده اشتغالزایی طرح‌های معرفی شده کمیته امداد را تا اردیبهشت سال آینده پرداخت نمایند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول