اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه بهشت خاکی در کوری‌حیاتی جم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه بهشت خاکی با موضوع شهدا و ائمه اطهار(ع) در کوری‌حیاتی جم افتتاح شد.

نمایشگاه بهشت خاکی در کوری‌حیاتی جم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مدیر مؤسسه سیره شهدا ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه بهشت خاکی که با موضوع شهداء‌ و ائمه در دهستان کوری‌حیاتی برپا شده اظهار داشت: گسترش فرهنگ ارزشی امری مهم است و این قبیل نمایشگاه‌ها باید تقویت شوند.

حجت‌الاسلام محمد جوشقانی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج شود و تمام نهادها و ادارات و مردم باید در این مسیر اهتمام ورزند.

مدیر نمایشگاه نیز در این آیین گفت: این نمایشگاه دارای بیش از ۱۵ غرفه و ترسیم میدان‌های جنگ و شبیه‌سازی بیت‌الزهرا(س) و قبرستان بقیع است که از امروز تا سوم فروردین ماه دائر است و علاقمندان می‌توانند از غرفه‌های این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ بازدید به‌عمل آورند.

حجت‌الاسلام حسین هوشمند اضافه کرد: این نمایشگاه به‌صورت مستقل، فقط با همت جوانان این دهستان با حضور ۱۲ روحانی اعم از آقا و خانم در دهستان کوری‌حیاتی برپاست.

وی اذعان داشت: این نمایشگاه دارای غرفه‌های متنوعی از قبیل غرفه زینبیه، بیداری اسلامی، ‌حجاب، ‌شلیک بی صدا، خانه حضرت فاطمه (س)، قبرستان بقیع، فروشگاه محصولات فرهنگی، ‌میدان جنگ و ... است.

مدیر نمایشگاه ضمن دعوت از مردم برای بازدید از این نمایشگاه بیان کرد: هر روز روحانیون اعزامی آمادگی کامل دارند که در موضوعات مختلف با مدعوین به مباحثه بپردازند، همچنین نرم‌افزارها و سی‌دی‌های خاصی تهیه شده که به مراجعه‌کنندگان عزیز اهداء ‌می‌شود.

هوشمند در ارتباط با جذب هزینه‌ها و کمک‌های مالی افزود: ‌این نمایشگاه با همیاری جوانان و مردم دهستان کوری حیاتی آماده شده و تمام هزینه‌ها را خود مردم متقبل شده و از هیچ نهاد و یا سازمانی کمکی دریافت نکرده‌اند.

وی یادآور شد: ‌این نمایشگاه دارای کیفیت مطلوب و فضای معنوی ارزشمندی است و اگر مردم ولائی شهرستان جم بدون بهانه به این نمایشگاه سر نزنند، ضرر کرده‌اند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول