اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 64 میلیارد تومان محقق می‌شود

اجرای 2 هزار سازه آبی در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جم از اجرای 2 هزار سازه آبی در شهرستان جم با اعتبار 64 میلیارد تومان خبر داد.

اجرای 2 هزار سازه آبی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالنبی یوسفی عصر امروز در بازدید از طرح‌های آبخیزداری شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای منابع زیرزمینی بسیار غنی است و استفاده بهینه از این منابع نقش مهم و غیر قابل انکاری در توسعه شهرستان دارد.

وی افزود: جم در حوزه کشاورزی در استان جایگاه خاصی دارد و وجود خاک حاصلخیز و منابع آبی مناسب در این امر تاثیر به‌سزایی داشته که لازم است با تقویت سفره‌های زیرزمینی نسبت به رشد و توسعه کشاورزی شهرستان اهتمام ورزیم.

یوسفی با اشاره به اجرای طرح‌های مهم آبخیزداری در شهرستان جم خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر و با حمایت دولت چند طرح مهم آبخیزداری در این شهرستان عملیاتی شده است.

وی از اجرای 2000 سازه آبی در شهرستان جم خبر داد و تصریح کرد: این طرح مهم آبخیزداری با اعتبار 64 میلیارد تومان در تمام نقاط شهرستان اجرایی می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جم هدف از اجرای این طرح را کنترل آب‌های سطحی و رفع مشکل تامین آب شهرستان جم خواند و ادامه داد: کار اجرایی این پروژه‌ها از اوایل سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

یوسفی بیان کرد: مهم‌ترین دغدغه این اداره اجرای این پروژه‌ها با کیفیت مناسب است و امیدوار هستیم حفظ سفره‌های زیر زمینی و استفاده بهینه از منابع آب به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی گفت: در تمامی فعالیت‌های مرتبط با منابع طبیعی همراهی و همگامی مردم و نهادهای دولتی احساس می‌شود و امیدوار به این همکاری‌ها هستیم.

یوسفی یادآور شد: باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و شکوفایی شهرستان جم و استان بوشهر گام برداریم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول