اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور فرهنگی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران خبر داد

برپایی نمایشگاه آثار دستی کودکان در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس امور فرهنگی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران از برپایی نمایشگاه آثار دستی کودکان در شهرستان جم خبر داد.

برپایی نمایشگاه آثار دستی کودکان در شهرستان جم

مسعود دوج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار دشت: نشاط و شادابی خانواده‌های کارکنان شرکت‌های نفتی یکی از مسائلی است که شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران در اولویت‌های کاری خود قرار داده و در مراحل متعدد اقداماتی مطلوب در این راستا انجام داده است.

رئیس امور فرهنگی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران خاطر نشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی یکی از مسائل مهمی است که در تمامی جوامع مورد تاکید بوده و در شهرک‌های صنعتی به دلیل خشک بودن محیط و لزوم ایجاد محیطی شاد برای ساکنین این شهرک‌ها شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران در این راستا گام برمی‌دارد.

دوج اذعان داشت: ایجاد محیط‌‌های شاداب و با نشاط سبب سلامت روانی و آسایش افراد می‌شود و با توجه به این مساله باید در این راستا تصمیماتی مهم اتخاذ کنیم و با برنامه‌ریزی‌های راهبردی و منسجم در راستای اجرای هر چه بیشتر این امر مهم حرکت کنیم.

وی از برپایی نمایشگاه آثار دستی کودکان در شهرستان جم خبر داد و اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه کودک‌سرا در شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران از فعالیت‌هایی است که در روزهای پایانی سال در این راستا صورت گرفته و قصد داریم در سال آتی برنامه‌های متنوع‌تر و بیشتری در این راستا انجام دهیم و رضایت بیشتر اهالی شهرک‌های صنعتی را به دست آوریم.

این مسئول در ارتباط با شرایط نمایشگاه کتاب کودک‌سرای شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران ابراز داشت: شناسنامه کودک‌سرا، غرفه والدین و کودک، شهرک‌های نمایشی، شعرهای مصور، مجسمه‌های سفالی و سنگ‌های نقاشی شده بخشی از فعالیت‌های کودکان در این نمایشگاه است.

رئیس امور فرهنگی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران عنوان کرد: در این نمایشگاه مجموعه‌ای از کاردستی‌های کودکان که با استفاده از وسایل یکبارمصرف و دور ریختی طراحی شده در معرض دید عموم قرار گرفته است.

دوج گفت: مضمون این نمایشگاه، فعالیت‌های پرورشی کودکان و نوجوانان در سال 1390 است که مورد توجه و استقبال مسئولین و خانواده‌های کودکان قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اجرای فعالیت‌های قرآنی در مجموعه شرکت خدمات گاز ایران اظهار داشت: طی یک‌ سال گذشته امکانات بسیار ارزنده‌ای برای رشد و توسعه فرهنگ قرآنی در شهرستان استقرار یافته است.

 

دوج از راه‌اندازی خانه دیجیتال قرآن در شهرک توحید خبر داد و گفت: خانه فرهنگی دیجیتال مرکز دارالقران ریحانةالنبی(س) شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران به زودی راه‌اندازی می‌شود.

 

رئیس امور فرهنگی شرکت خدمات غیر صنعتی یادآور شد: این خانه دیجیتال شامل 10 سیستم کامپیوتری است که مجهز به اینترانت ( اینترنت پرسرعت ملی) خواهد شد.

 

دوج افزود: گیم‌نت، سیستم نرم‌افزاری، سیستم بلوتوث پیشرفته، دسترسی آسان به  فضای مجازی و ... از مواردی است که این خانه از آن بهره‌مند است.

 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول