اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خبر داد:

برگزاری 65 گفتمان تخصصی دینی در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی جم از برگزاری 65 گفتمان تخصصی دینی در شهرستان جم خبر داد.

برگزاری 65 گفتمان تخصصی دینی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات عصر امروز در نشست با فعالان دینی شهرستان جم گفت: گسترش فعالیت‌های دینی و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی امری مهم و ارزشمند است و در این راستا از همه توان خود بهره می‌بریم.

وی افزود: در سال جاری بیشترین فعالیت‌های دینی در شهرستان جم صورت گرفته و پیشرفت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته داشته‌ایم.

رئیس تبلیغات اسلامی جم از برگزاری 65 گفتمان تخصصی دینی در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 65 گفتمان دینی تخصصی در روستاها و شهرهای این شهرستان برگزار شده است.

سادات از برگزاری 5 گفتمان دینی در روستاهای صیدی و علی‌آباد جم در هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: به همت تبلیغات اسلامی جم تعداد 5 گفتمان دینی در روستاهای علی‌آباد و صیدی از توابع شهرستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این گفتمان‌ها که با موضوعات معرفت‌شناسی، حیا، ایمان، انتظار و مهدویت برگزار شد، اساتید حوزه و دانشگاه طی سخنانی با اشاره به روایات و آیات مختلف در ارتباط با موضوعات گفتمان سخنانی ایراد کرده و در پایان جلسات به سئوالات مستمعین پاسخ دادند.

رئیس تبلیغات اسلامی یادآور شد: به لطف خدا در زمان باقی مانده از سال حداقل 30 گفتمان دینی دیگر در مساجد و مدارس شهرستان برگزار خواهد شد.

وی استقبال مردم و جوانان از گفتمان‌های دینی را خوب ارزیابی کرد و از برگزاری شش گفتمان دینی دانشجویی در دانشگاه‌های شهرستان خبر داد و افزود: هماهنگی لازم با مسئولین دانشگاه‌ها انجام شده و در روزهای آینده شاهد برگزاری این گفتمان‌ها نیز خواهیم بود.

سادات در ادامه اظهار کرد: گفتمان دینی یکی از برنامه‌های کاربردی سازمان تبلغات اسلامی در ارتقای سطح فرهنگ دینی مردم به ویژه جوانان است که توانسته جای خود را بین برنامه‌های فرهنگی و دینی به خوبی باز کند. 

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول