اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

1350 نفر در شهرستان جم انتخابات را برگزار می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: 1350 نفر در شهرستان جم انتخابات را برگزار می‌کنند.

1350 نفر در شهرستان جم انتخابات را برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی ظهر امروز در بازدید از شعب اخذ رأی در شهرستان جم اظهار داشت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است و مشارکت گسترده مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند.

 

وی افزود: دشمنان از ماه‌های گذشته تبلیغات سنگینی برای کم‌رنگ کردن حضور مردم انجام داده‌اند و تلاش زیادی برای این امر داشته‌اند که البته مردم با حضور باشکوه خود پاسخی دندان‌شکن به دشمنان داده‌اند.

 

فرماندار جم خاطر نشان کرد: بدون تردید مشارکت مردم در این انتخابات مهم و ارزشمند است و رأی بالای مردم باعث تحکیم نظام جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین‌المللی می‌شود و همچنین مهر تاییدی برای نظام است و باعث مصونیت کشور و نظام از آسیب‌ها و خطرها می‌شود.

 

عبداللهی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی یک نظام الهی است که حمایت مردم را دارد و این نظام با پشتوانه مردم در عرصه ملی و فراملی قوی و پایدار است.

 

وی اضافه کرد: انتخابات موجب اقتدار و انسجام ملی نظام می‌شود و در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید افرادی معتقد، قانونمدار، ولایت‌مدار و مؤمن به مجلس راه یابند.

 

عبداللهی اذعان داشت: همه چیز برای برگزاری انتخاباتی سالم و بانشاط در شهرستان جم فراهم است و از ابتدای صبح امروز شاهد حضور پرشور مردم بودیم که این نشانه علاقه‌مندی مردم به نظام و ولایت است.

 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده برای انتخابات گفت: بیش از 1350 نیروی اجرایی برای تسهیل امر انتخابات در شهرستان جم فعالیت می‌کنند و تاکنون هیچ مشکلی در امر انتخابات نداشته‌ایم.

 

 عبداللهی افزود: 44شعبه اخذ رأی در شهرستان جم در نظر گرفته شده که از این تعداد 21 شعبه ثابت و 23 شعبه سیار هستند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول