اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زیدون بهبهان خبر داد

طبیعت بی‌نظیر زیدون بهبهان در انتظار مهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: بخشدار زیدون گفت: زیدون بهبهان با داشتن طبیعت و چشم‌اندازهای بسیار زیبا برای پذیرایی از مسافران نوروزی به طور کامل آماده بوده و برای حضور آنها لحظه‌شماری می‌کند.

طبیعت بی‌نظیر زیدون بهبهان در انتظار مهمانان نوروزی

فریدون توکلیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: زیدون یکی از قطب‌های گردشگری استان خوزستان بوده که هرساله مسافران نوروزی زیادی را در خود می‌بیند.

وی تصریح کرد: زیدون را به یک مکان سیاحتی و زیارتی در ایام نوروز تبدیل کرده‌ایم که با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب، باعث رضایت و بهره‌مندی هموطنان عزیز شده‌است.

توکلیان خاطرنشان کرد: در جلسات هماهنگی نیز تمهیدات لازم به منظور فراهم کردن امکانات بیشتر باری مسافران نوروزی و راهیان نور اندیشیده شده و ستاد استقبال از مسافران نوروزی نیز آمادگی کاملی برای خدمت‌رسانی به هموطنان دارد.

بخشدار زیدون در ادامه بیان کرد: همه تلاش ما جلب خشنودی و رضایت مهمانان نوروزی و زائران امامزاده با کرامت زیدون، امامزاده اباذر(ع) است.

وی ادامه داد: وجود مقدس امامزاده اباذر(ع) از سالیان گذشته مورد توجه، اکرام و احترام مردم استان‌های هم‌جوار و هموطنان از سراسر کشور بوده و به همین دلیل در طول سال و به‌خصوص ایام نوروز، شاهد ورود هزاران نفر به بخش زیدون و شهر سردشت هستیم.

توکلیان افزود: بدون اغراق می‌توانیم بگوییم که زیدون و شهر سردشت یکی از اماکن دیدنی و جذاب گردشگری خوزستان و کشور است.

وی در خصوص اماکن قابل استفاده مسافران نوروزی نیز گفت: وجود پارک‌های زیبا و متنوع با دریاچه‌های قایق‌سواری، شهربازی، سیرک، فروشگاه‌های لوکس، انواع وسایل بازی، ست‌های ورزشی، سالن ورزشی، تنیس روی میز و امکانات بسیار مفرح دیگری در این منطقه، لحظات خوبی را برای مسافران نوروزی رقم می‌زند.

بخشدار زیدون در پایان عنوان کرد: هم‌چنین وجود رودخانه، بیشه‌زار، اراضی سرسبز کشاورزی، بقعه‌های متبرک و موقعیت طبیعی زیدون بر جاذبه‌های گردشگری این منطقه افزوده‌است.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول