اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیلمساز طبیعت:

کرمان عجیب‌ترین طبیعت جهان را دارد

خبرگزاری فارس: فیلمساز طبیعت گفت: مجهزترین گروه ایرانگردی صبح فردا برای ساخت مستند "طبیعت کرمان" وارد کویر لوت می‌شوند.

کرمان عجیب‌ترین طبیعت جهان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان محمدعلی اینانلو ظهر امروز در نشست اعضا گروه "مستندساز کویر کرمان" با مسئولان استانی در محل هتل جهانگردی اظهار داشت: نخستین مستند در باره تاریخ کرمان را چهار سال قبل با عنوان "کرمان خاستگاه تاریخ" تولید کردم که این فیلم در خانه هنرمندان به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه معتقد هستم، مردم کرمان کریم‌ترین مردمان ایران هستند، عنوان کرد: فیلمی در باره مردم کرمان در حال ساخت است.

اینانلو تصریح کرد: طبیعت کرمان عجیب‌ترین طبیعتی محسوب می شود که ممکن است یک کشور در جهان داشته باشد، زیرا گرم‌ترنی نقطه جهان در کنار یکی از سردترین مناطق دنیا در این خطه است.

وی از استاندار کرمان به عنوان یکی از مدیران ادیب، وطن‌پرست و ارزشمند در کشور نام برد و اذعان داشت: کرمان یکی از استان‌هایی است که از مردم عادی تا دانشجویان، مدیران دولتی و بخش خصوصی آن از فعالیت‌های ما حمایت کردند.

اینانلو خاطرنشان کرد: به پاس محبت‌های مردم استان کرمان ضبط برنامه "نوروز ایرانی" برای شبکه جام‌جم را به باغ شاهزاده ماهان آوردم تا این امر عیدی و هدیه من به کرمانی‌ها باشد.

وی با اشاره به ساخت فیلم طبیعت کرمان ابراز داشت: در این فیلم عجائب کرمان به تصویر کشیده می‌شود.

اینانلو تصریح کرد: ما با ساخت این مستند در جنوبی‌ترین نقطه دشت لوت به تمام افراد در جهان ثابت می‌کنیم که ایران از امنیت مطلوبی برخوردار است.

وی اذعان داشت: این امنیت به راحتی به دست نیامده است و حاصل فداکاری، رشادت و شهادت نیروهای سپاه، اطلاعات و نیروی انتظامی است و افرادی مانند شهید محمد جهان‌آرا دست بیگانگان را از این مملکت جدا کردند.

اینانلو خاطرنشان کرد: وظیفه من به عنوان یک فرد رسانه‌ای این است که نتیجه فداکاری، رشادت و شهادت مردم ایران را به اطلاع دنیا برسانم که بدون هیچ ترس و واهمه‌ای به کشور ما سفر کنند.

وی با بیان اینکه در بعضی از کتاب‌های درسی عنوان شده است که بخشی از کویر لوت عاری از حیات است، تصریح کرد: معتقد هستم در این منطقه نیز حیات وجود دارد و در مستند طبیعت کرمان به این موضوع پرداخته می‌شود.

اینانلو کرمان را بهشت طبیعت ایران برشمرد و اظهار داشت: مجهزترین گروه ایرانگردی صبح فردا برای ساخت مستند طبیعت کرمان وارد کویر لوت می‌شوند.

وی بیان داشت: این گروه 14 نفره که از حرفه‌ای‌ترین ایرانگردان هستند تا قبل از 13 فروردین ماه سال آینده به کرمان برمی گردند.

اینانلو افزود: در این سفر از تلاش گروه برای عبور از چاله لوت مستندی تهیه می شود، زیرا تاکنون فردی از این چاله عبور نکرده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول