اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

قم برای استقبال از بهار طبیعت آماده است

خبرگزاری فارس: استاندار قم بر ضرورت آمادگی دستگاه‌ها برای استقبال ایمن از بهار طبیعت و مقابله با حوادث احتمالی در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

قم برای استقبال از بهار طبیعت آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی‌پور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با تاکید بر لزوم آماده‌باش کامل دستگاه‌های اداری و خدماتی استان در ایام نوروز اظهار کرد: اعضای مدیریت بحران استان باید تمام امکانات خود را برای تامین سلامت و ایمنی زوار و مسافرین نوروزی بسیج کنند.

وی با اشاره به حجم سنگین سفرهای درون و برون شهری در ایام نوروز و امکان بروز هرگونه حوادث و سوانح احتمالی در طول این سفرها گفت: برنامه‌ریزی برای افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان به عنوان شاهراه ارتباطی کشور امری مهم و ضروری است و باید دستگاه‌های مسئول با تلاش و جدیت در این مسیر گام بردارند.

موسی‌پور افزود: تصادفات جاده‌ای، جاری شدن سیلاب‌های فصلی، آتش‌سوزی در محل‌های تجمع و اسکان زائرین از خطرات و حوادث احتمالی این ایام محسوب شده و برای پیشگیری و مقابله باید از سوی دستگاه‌های مرتبط پیش‌بینی‌ها و تمهیدات عملیاتی لازم صورت پذیرد.

استاندار قم آماده‌باش و هماهنگی صددرصدی مجموعه دستگاه‌های امداد و نجات استان در این ایام را یادآور شد و اضافه کرد: استقرار عوامل پلیس راه، هلال احمر، اورژانس در محورهای ارتباطی و نقاط حادثه‌خیز استان و نیز تقویت و تجهیز امکانات اکیپ‌ها و پایگاه‌های امداد جاده‌ای و هوایی ایام نوروز ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی و ارائه هشدارهای ضروری به مسافران نوروزی در خصوص خطرات ناشی از اسکان در مناطق و محل‌های پر خطر گفت: نصب هرگونه چادر در بستر رودخانه‌ها و محل‌های عبور سیلاب ممنوع بوده و باید از آن جلوگیری شود.

استاندار قم با تبریک پیشاپیش سال نو به موفقیت‌ها و دستاوردهای کشور در سال جهاد اقتصادی اشاره و تصریح کرد: سال 90 با وجود همه فراز و فرود‌ها، سالی سرشار از موفقیت در مسائل اقتصادی، خنثی‌سازی تحریم‌های دشمن و سال عزت آفرین در عرصه‌های سیاسی و خلق حماسه‌های شکوهمند 22 بهمن و 12 اسفند بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد و به لطف خدا این توفیقات در سال 91 نیز تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول