اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز- 71

آمل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: آموزش و پرورش آمل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی از سراسر کشور است.

آمل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، اکبر لطفی صبح امروز در آخرین نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان بیان داشت: سال جاری در این نشست به مصوبات خوبی دست پیدا کردیم که عمران مدارس و پیشرفت سطح کیفی و کمی آموزشی را در پی داشت.

مدیر آموزش و پرورش آمل افزود: در سال گذشته 69 مصوبه در 12 جلسه شورای آموزش و پرورش به مدت یک سال داشتیم که 16 مصوبه آموزشی، 14 مصوبه پرورشی، هفت مصوبه اداری و مالی، 14 مصوبه عمرانی و پنج مصوبه پژوهشی بود.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز امسال نیز همانند سال گذشته فضا برای مطالعه دانش‌آموزان مهیا است، گفت: به دلیل رفت و آمد و دید و بازدیدهای نوروزی برای دانش‌آموزان مستعد و مشتاق مطالعه در ایام نوروز کلاس‌هایی را در نظر گرفتیم که معلمان و دبیرانی نیز برای تقویت بنیه علمی‌شان در کلاس‌ها حضور دارند.

این مسئول با اشاره هیئت امنایی شدن دبیرستان شیوا خاطرنشان کرد: این دبیرستان علاوه بر رشته علوم انسانی در دو رشته علوم تجربی و ریاضی برای سال جدید تحصیلی دانش‌آموز می‌گیرد.

لطفی با اعلام اینکه 23 مدرسه با 184 کلاس آماده ساماندهی مسافران نوروزی هستند، ادامه داد: 60 نفر از عوامل اجرایی نیز مشغول خدمت‌رسانی به فرهنگیان در آمل هستند.

وی در مورد کمک‌های مردمی و دانش‌آموزی به جشن عاطفه‌ها یادآور شد: سال گذشته 65 میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها از سوی مردم و دانش‌آموزان به افراد بی‌بضاعت کمک شد، ولی امسال 50 هزار پاکت‌نامه جشن نیکوکاری را نیز در بین دانش‌آموزان توزیع کردیم.

مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حدود 2 هزار نفر از فرهنگیان ما در بخش اجرایی و نظارت این انتخابات حضوری فعال داشتند.

فرماندار آمل نیز در این نشست خاطرنشان کرد: حضور بی‌سابقه مردم در انتخابات مجلس بار دیگر به انقلاب اسلامی مصونیت بخشید.

یدالله اکبرزاده با اشاره به اینکه در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در این شهر 55 درصد حضور مردمی را شاهد بودیم، اذعان داشت: در نهمین دوره انتخابات مجلس 76 درصد حضور مردمی در آمل گزارش شده که نسبت به دوره قبل 21 درصد رشد داشتیم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول