اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

سیستان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: شرایط برای پذیرایی از گردشگران در سیستان در ایام نوروز فراهم است.

سیستان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان حسین کیخا در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی زابل اظهار داشت: سیستان با دارا بودن 170 آثار فرهنگی که در سطح ملی به ثبت رسیده و همچنین آثار برجسته بین‌المللی مثل شهر سوخته نماد تمدن شهرنشینی، کوه خواجه و دهانه غلامان از نقاط دیدنی و آثار گردشگری زیادی برخوردار است که همه ساله افراد زیادی را به خود جذب می‌کند.

وی با بیان اینکه سیستان در ایام نوروز بالاترین رقم مسافران و گردشگران نوروزی را به خود اختصاص می‌دهد، گفت: موزه بزرگ شهر سوخته در کیلومتر 45 جاده زابل- زاهدان و موزه منحصر به فرد مردم‌شناسی زابل در ایام نوروز به طور رایگان آماده پذیرایی از میهمانان هستند.

کیخا تصریح کرد: تعداد زیادی از اکیپ‌های راهداری، هلال‌احمر و اورژانس در مسیرهای منتهی‌الیه شهر آماده باش هستند و در صورت نیاز به میهمانان خدمات‌دهی می‌کنند.

فرماندار زابل افزود: در ایام نوروز تعداد زیادی فروشگاه و خبازی به صورت 24 ساعته در شهرستان آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

کیخا ادامه داد: تمامی تدابیر لازم اندیشیده شده تا مسافران نوروزی از این منطقه خاطرات خوش و به یاد ماندنی را به همراه خود ببرند.

وی متذکر شد: در طول ایام نوروز همه روزه برنامه‌های فرهنگی و شادی برای میهمانان در محل پارک‌ها و مجتمع‌های فرهنگی نیز تدارک دیده شده است.

این مسئول اذعان داشت: جشن ملی روز 12 فروردین نیز همانند هر ساله در محل کوه خواجه بزرگترین اثر فرهنگی کشور با حضور گسترده مردم و هنرمندان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول