اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود باخت مقابل سپاهان اصفهان

عیدی شیرین فولاداکسین به هندبال دوستان بهبهانی

خبرگزاری فارس: تیم هندبال فولاداکسین خوزستان با وجود شکست از سپاهان اصفهان، به دلیل ارائه یک بازی قوی به هندبال دوستان بهبهانی عیدی شیرینی داد.

عیدی شیرین فولاداکسین به هندبال دوستان بهبهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، تیم هندبال فولاداکسین خوزستان که به نمایندگی از شهرستان بهبهان در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور حضور یافته‎، امروز در یک بازی معوقه از هفته دوم، در خانه به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفت.

در این بازی که سه تن از بازیکنان فولاداکسین به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود نبودند، سپاهان با تمام توان وارد میدان شده و بازی خوب و سطح بالایی را انجام دادند.

با وجودی که این مسابقه بدون اطلاع قبلی، 30 دقیقه زودتر آغاز شد، اما تماشاگران پرشور بهبهانی به سرعت سالن محل برگزاری مسابقه را پر کرده و با تشویق‎های بی‎امان خود به یاری فولاداکسین آمدند.

برخلاف دو بازی گذشته نیز، فولاداکسینی‎ها بازی خوب و مؤثری از خود نشان داده و نیمه نخست مسابقه را تنها با اختلاف دو گل از تیم قدرتمند اصفهانی و نماینده ایران در مسابقات آسیایی واگذار کردند تا نیمه نخست با برتری 14 بر 12 سپاهان به پایان برسد.

در دقایق اولیه نیمه دوم بازی، قضاوت داور باعث اعتراض شدید سرمربی فولاداکسین شده و بازی را دقایقی دور انداخت که در پایان داور به وی یک کارت زرد نشان داده و بازی از سر گرفته شد.

در نیمه دوم نیز بازیکنان دو تیم بازی خوبی ارائه داده و بازیکنان فولاداکسین با درخشش دروازه‎بان خود، محمد سیاوشی و مهار نفر به نفر بازیکنان سپاهان از جمله الله‎کرم استیکی نبض بازی را به دست گرفتند، اما این سپاهانی‎ها بودند که با استفاده از بازیکنان سرشناس خود و خستگی بازیکنان کم فولاداکسین، گوی سبقت را از آنها ربوده و در پایان با نتیجه 30 بر 26 به برتری رسیدند.

گفتنی ‎است تماشاگران و مردم هندبال دوست بهبهان که انتظار برد از نماینده آسیایی هندبال کشور را نیز از تیم خود نداشتند، از بازی خوب و قدرتمند بازیکنان فولاداکسین خوشحال بوده و با وجود شکست از حریف خود، عیدی شیرینی از آنان دریافت کردند.

بر این اساس فولاداکسین خوزستان (بهبهان) تا پایان نیم‎فصل نخست مسابقات لیگ برتر هندبال کشور، از 9 بازی خود به پنج پیروزی، سه شکست و به تساوی دست یافته و با 11 امتیاز در نیمه جدول 10 تیمی لیگ جای گرفته و در بازی نخست خود در نیم‎فصل دوم، در تاریخ 27 فروردین 91 در خانه به مصاف تیم مردمی کازرون می‎رود.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول