اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هندبال فولاداکسین ـ ذوب آهن تساوی شد

خبرگزاری فارس: هفته ششم از دور رفت لیگ بر‌تر هندبال کشور با مساوی فولاد اکسین خوزستان و ذوب آهن اصفهان پایان یافت.

هندبال فولاداکسین ـ ذوب آهن تساوی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فولاد اکسین خوزستان عصر امروز نماینده قدرتمند خوزستان در لیگ بر‌تر هندبال در یک بازی حساس، مقابل تیم قدر ذوب آهن با حساب ۲۱ -۲۱ متوقف شد.

بر این اساس، فولاد اکسین که در رده دوم جدول قرار داشت با این مساوی در جایگاه خود باقی ماند و همچنان در پشت سر تیم ثامن الحجج سبزوار که در صدر جدول رده بندی حضور دارد برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کند.

سرپرست تیم فولاد اکسین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس درمورد این بازی اظهار داشت: این بازی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود چرا که ما در خانه در مقابل یکی از بهترین تیم‌های کشور قرار گرفتیم که نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا است.

محمدرضا آذرحزین ادامه داد: بچه‌های ما خیلی خوب و با غیرت بازی کردند و تیم ذوب آهن نیز با تمام قوا وارد میدان شده بود. در نیمه اول با اختلاف یک گل جلو افتادیم؛ اما در نیمه دوم در یک بازی پایاپای تیم اصفهانی توانست بازی را مساوی کند تا دست خالی به خانه بازنگردد.

آذرحزین تاکید کرد: در اوایل نیمه دوم مسعود ظهرابی یکی از بهترین بازیکنان هندبال کشور، کاپیتان تیم فولاد اکسین و همچنین کاپیتان تیم ملی هندبال از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شد و نتوانست در ادامه بازی در زمین حضور یابد. این اتفاق در بازی بی‌تاثیر نبود و اگر این رخ نمی‌داد نتیجه بازی می‌توانست به سود تیم ما رقم بخورد.

وی همچنین گفت: یکی از بهترین بازیکنان تیم فولاد اکسین محمد سیاوشی، دروازه‌بان این تیم بود که خیلی از توپ‌های مهاجمان ذوب آهن را دفع کرد و در بازی نقش بسزایی داشت.

وی همچنین از استقبال پرشور تماشاچیان ابراز خرسندی کرد و گفت: تماشاچیان ما از ابتدای بازی با تشویق‌های بی‌امان پشتیبان تیم خود بودند و از عاملان مهم در بازی‌های خانگی ما هستند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول