اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم لیگ برتر هندبال کشور

فولاداکسین خوزستان به مصاف شهرداری زرند می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم هندبال فولاداکسین خوزستان در هفته نهم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور به مصاف شهرداری زرند می‌رود.

فولاداکسین خوزستان به مصاف شهرداری زرند می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، تیم هندبال فولاداکسین خوزستان که به نمایندگی از بهبهان در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور حضور یافته‎است، امروز در قالب هفته نهم به مصاف شهرداری زرند کرمان می‎رود.

این رویارویی در حالی صورت می‎گیرد که فولاداکسین با یک بازی معوقه، از مسابقات پیشین خود صاحب 9 امتیاز شده و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به مس کرمان در رده سوم جدول جای گرفته  اما شهرداری زرندی که با مشکلات مالی فراوانی دست‎و‎پنجه نرم می‎کند، در رده هشتم قرار گرفته ‎است.

این مسابقه ساعت 16 امروز به میزبانی فولاداکسین خوزستان(بهبهان) و در سالن علی‎ابن‎ابیطالب(ع) بهبهان برگزار می‎شود.

 

* برای جبران به میدان می‎رویم

غلامعباس اسماعیلی، سرمربی فولاداکسین در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن اشاره به شکست بازی قبل خود در سبزوار اظهار کرد: در آن بازی تیم ما خسته بود و در مقایسه با بازیکنان قدرتمند سبزوار از فیزیک بدنی ضعیف‎تری نیز برخوردار بودند و شکست ما از این تیم دور از انتظار نبود.

وی تصریح کرد: اما آن بازی با هر نتیجه‎ای به پایان رسیده و امروز ما برای جبران آن شکست به میدان می‎رویم.

اسماعیلی با بیان اینکه بازیکنان فولاداکسین نیز همگی آماده بوده و تنها کمال مرامی و امید امیرمحسنی مصدومین این تیم هستند، خاطرنشان کرد: در طول هفته سه جلسه تمرینی با بازیکنان داشته و ضمن آنالیز شهرداری زرند، آماده رویارویی قدرتمند با این تیم هستیم.

سرمربی فولاداکسین اضافه کرد: هر چند شهرداری زرند به دلیل مسایل مالی از روحیه مطلوبی برخوردار نیست اما بازیکنان خوب تیم ملی از جمله فرید امیدمرادی را در اختیار داشته و ما بازی سختی را پیش رو داریم.

 

* آماده رویارویی با شهرداری زرند هستیم

شاهرح آذرحزین، سرپرست فولاداکسین خوزستان(بهبهان) نیز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: تیم هندبال شهرداری زرند به دلیل مسایل مالی روحیه مناسبی نداشته و این فرصت مناسبی برای کسب بالاترین امتیاز از یک بازی خانگی است.

وی افزود: البته این بازی را نیز نباید آسان شمرد زیرا این تیم از بازیکنان خوب تیم ملی بهره گرفته و شهرداری این شهر نیز به آنها قول پرداخت پول در صورت پیروزی در بازی دو هفته آخر را داده‎است.

آذرحزین تصریح کرد: لذا باید با دقت فراوان و قدرت در برابر این تیم نیز حاضر شده و با حمایت تماشاگران خونگرم خود، امتیازات لازم را کسب کنیم.

سرپرست فولاداکسین نیز با اشاره به وضعیت مطلوب تیم خود بیان کرد: روحیه تیم نیز با وجود شکست از تیم سبزوار مطلوب بوده و آماده جنگیدن برای پیروزی هستند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول