اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال فولاداکسین خوزستان:

غرور بازیکنان فولاداکسین را شکست داد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هندبال فولاداکسین خوزستان(بهبهان) گفت: غرور بازیکنان خودی، فولاداکسین را به اولین شکست خانگی خود رساند.

غرور بازیکنان فولاداکسین را شکست داد

شاهرخ آذرحزین امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص شکست تیم هندبال فولاداکسین خوزستان(بهبهان) در مقابل شهرداری زرند در خانه اظهار کرد: تیم ما در این بازی به هم ریخته کار کرد و بی‌دقتی بازیکنان سبب شد که تمام توپ‎ها و فرصت‎ها از دست برود.

وی افزود: بازیکنان ما پیش از بازی خود را برنده می‎دانستند و در خصوص این موضوع نیز بارها در تمرینات و پیش از بازی به آنها تذکر داده‎بودیم اما متأسفانه باز هم توجه نکرده و در بازی آنها نیز این مقوله مشهود بود.

سرپرست فولاداکسین خوزستان(بهبهان) تصریح کرد: این برنده‎دانستن خود و غرور بیش از حد بازیکنان باعث شد این بازی مهم خانگی را از دست داده و در واقع غرور بازیکنان خودی، فولاداکسین را شکست داد.

وی در خصوص شهرداری زرند عنوان کرد: شهرداری زرند بازیکنان خود را به صورت کامل برای این بازی جمع کرده و با توجه به انگیزه مالی که داشت، به خوبی بازی کرد و نتیجه آن را نیز گرفت.

آذرحزین از تنبیه برخی از بازیکنان تا پیش از بازی با فولاد مبارکه سپاهان خبر داد و گفت: برخی از بازیکنان ما خوب کار نکرده و انتظار ما را برآورده نمی‎کنند که به آنها به طور جدی اولتیماتوم داده و برخورد می‎کنیم.

وی با سنگین خواندن این شکست خانگی اظهار داشت: متأسفانه زمانی حسرت این دو امتیاز و امتیازات از دست‎رفته دیگر را می‎خوریم که پشیمانی هیچ سودی نداشته و کار از کار گذشته است.

سرپرست فولاداکسین در پایان عنوان کرد: قطعاً از کادر فنی تیم نیز توضیح خواسته و باید کاستی‎های تیم رفع شده و عملکرد بازیکنان نیز بهتر از حال شود.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول