اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقابل تیم شهرداری زرند کرمان

فولاداکسین خوزستان طعم نخستین شکست خانگی را چشید

خبرگزاری فارس: تیم هندبال فولاداکسین خوزستان با بی‎دقتی بازیکنان خود طعم نخستین شکست خانگی را در مقابل تیم شهرداری زرند کرمان چشید.

فولاداکسین خوزستان طعم نخستین شکست خانگی را چشید

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، تیم هندبال فولاداکسین خوزستان که به نمایندگی از بهبهان در مسابقات لیگ برتر کشور حضور یافته ‎است، در حالی به مصاف شهرداری زرند کرمان رفت که از تشویق‎های بی‎امان تماشاگران خود بهره می‎برد.

کادر فنی این تیم پیش از بازی به روحیه ضعیف شهرداری زرند در هفته‎های جاری به دلیل مشکلات مالی اشاره کرده بود اما این تیم با دریافت وعده مسئولان خود مبنی بر شارژ مالی در صورت پیروزی در این مسابقه، روحیه و انگیزه مضاعفی داشتند و از فرصت‎های خود استفاده کردند.

در این مسابقه نیز بازیکنان فولاداکسین همچون بازی‎های گذشته خود به راحتی به حریف اجازه گل‎زدن داده و در حملات خود نیز با بی‎دقتی هرچه تمام‎تر توپ‎های خود را هدر می‎دادند.

کادر فنی شهرداری زرند نیز به کاپیتان فولاداکسین و تیم ملی، مسعود ظهرابی توجه ویژه داشته و با مهار وی برنامه‎های فولاداکسین را بیش از پیش به‎هم ریختند.

در این میان دروازه‎بان فولاداکسین نیز روز خوبی را پشت سر نگذاشته و دور از انتظار ظاهر شده و شهرداری زرند نیز از این فرصت استفاده کرده و نیمه نخست را با برتری 10 بر هفت به رختکن رفت.

روند بازی بد بازیکنان فولاداکسین خوزستان (بهبهان) در نیمه دوم نیز ادامه داشت و هرچند فاصله امتیازات را کاهش دادند اما در پایان با نتیجه 19 بر 18 تن به نخستین شکست خانگی خود دادند.

حال فولاداکسین با تن دادن به دومین شکست پیاپی خود و سقوط به میانه جدول، شنبه 27 اسفندماه در خانه خود، در یک بازی معوقه به دیدار تیم قدرتمند فولاد مبارکه سپاهان می‎رود.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول