اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با کسب رتبه سوم گروه نخست؛

بانوان هندبالیست قمی از صعود به لیگ برتر بازماندند

خبرگزاری فارس: تیم هندبال بانوان پاسارگاد قم از صعود به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور بازماند و فرصت صعود به لیگ برتر را از دست داد.

بانوان هندبالیست قمی از صعود به لیگ برتر بازماندند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی به شکلی برگزار شد که تیم‌های مختلف در دو گروه مقدماتی بازی‌های خود را به صورت دوره‌ای برگزار کردند تا چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی شناخته شود.
در این بین تیم هندبال بانوان پاسارگاد قم نیز یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور است که در گروه نخست این رقابت‌ها قرار داشت و برای کسب جواز حضور در مرحله نهایی در تبریز به مصاف حریفان خود رفت.
بانوان هندبالیست پاسارگاد قم در این گروه با تیم‌های هندبال بانوان ذوالفقار نکا مازندران، هیئت هندبال فارس، هیئت هندبال آذربایجان شرقی، هیئت هندبال چهارمحال و بختیاری و هیئت هندبال همدان همگروه بود اما در پایان جدال با این رقبا نتوانست جواز حضور در مرحله نهایی را به دست بیاورد.
دیدارهای این گروه به میزبانی هیئت هندبال استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار شد که طی آن تیم‌های شرکت کننده به مدت شش روز دیدارهای خود را به شکل دوره ای در سالن ورزشی ستارخان شهر تبریز برگزار کردند تا مدعیان صعود شناخته شوند.
بانوان هندبالیست پاسارگاد قم در نخستین مسابقه خود در این گروه برابر تیم هندبال بانوان هیئت چهارمحال و بختیاری به میدان رفتند که در این مسابقه 19 گل رد و بدل شد و در پایان برتری 11 بر هشت به سود تیم هیئت چهارمحال وبختیاری رقم خورد تا بانوان قم آغازخوبی در لیگ نداشته باشند.
در روز دوم این مسابقه تیم هندبال بانوان پاسارگاد قم مقابل هیئت آذربایجان شرقی صف آرایی کرد که در این مسابقه نیز تیم بانوان پاسارگاد قم دور از انتظار ظاهر شد و در جدال با میزبان خود نتوانست نتیجه لازم را کسب کند و به باخت 18 بر 13 تن داد.
اما در روز سوم مرحله گروهی این دوره از رقابت‌ها تیم هندبال بانوان پاسارگاد قم به مصاف تیم هندبال بانوان ذوالفقار نکا مازندران رفت که این دیدار نیز نتیجه خوبی برای پاسارگاد قم به دنبال نداشت و در نهایت باخت 23 بر 20 تیم پاسارگاد قم رقم خورد.
در چهارمین روز این مسابقات بانوان هندبالیست پاسارگاد قم که بخت خود را برای صعود کمرنگ می‌دیدند، مقابل تیم هندبال بانوان هیئت همدان قرار گرفتند که این مسابقه با برتری 28 بر 18 به سود تیم پاسارگاد قم همراه بود تا نخستین پیروزی نماینده قم شکل بگیرد.
اما در آخرین روز برگزاری این رقابت‌ها در سالن ستارخان شهر تبریز تیم هندبال بانوان پاسارگاد قم مقابل هیئت فارس به میدان رفت که این دیدار با برتری 19 بر 13 به سود تیم هندبال پاسارگاد قم انجامید تا این تیم با وجود کسب دومین پیروزی از راهیابی به مرحله نهایی باز بماند.
بدین ترتیب در پایان دیدارهای مرحله گروهی در گروه نخست مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم‌های هندبال بانوان هیئت آذربایجان شرقی و ذوالفقار نکاء مازندران با بهترین عملکرد و کسب بیشترین امتیاز به مرحله نهایی صعود کردند.
تکلیف تیم‌های برتر این گروه برای صعود به مرحله نهایی پیکارهای لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور در گروه نخست در حالی مشخص شدند که در این رقابت‌ها تیم هیئت آذربایجان شرقی با 10 امتیاز و ذوالفقار نکاء مازندران با هشت امتیاز به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند تا در مرحله نهایی با تیم‌های هیئت تهران و برق اسلامشهر برای صعود به لیگ برتر هندبال به رقابت بپردازند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول