اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در هفته نخست صورت گرفت؛

طوفان بانوان هندبالیست فیروزآباد در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: در هفته نخست لیگ برتر هندبال کشور بانوان هندبالیست فیروزآباد طوفان برپا کردند.

طوفان بانوان هندبالیست فیروزآباد در لیگ برتر
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، هفته نخست لیگ برتر هندبال ایران که روز گذشته آغاز شد در یکی از حساس‌ترین دیدارها، هیئت هندبال فیروزآباد موفق شد در یک بازی زیبا، تیم چهارم لیگ برتر سال گذشته ایران یعنی ماریتای کردستان را 27 بر 29 شکست دهد.
تیم فارس که سال گذشته قهرمان این مسابقات شده بود در سال جاری امتیاز آن توسط تعاونی اعتباری ثامن سبزوار خریداری شد و ناهید فارسی مربی سال گذشته این تیم و تیم ملی ایران به همراه 10مهره کلیدی به سبزوار عزیمت کردند.
پس از این انتقال اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تصمیم گرفت تا بازیکنان باقی مانده و جوانان نامی که سابقه حضور در لیگ برتر را نداشتند برای حضور در این لیگ آماده کند که با تصمیم مدیرکل ورزش و جوانان فارس این تیم به فیروزآباد انتقال پیدا کرد.
علیرضا پاکدل رئیس شرکت پخش فراورده‌های نفتی فیروزآباد و مدیرعامل باشگاه که سابقه سال‌ها حضور در سطح اول هندبال ایران را دارد و سال قبل مدیر عامل باشگاه پتروشیمی کازرون در لیگ برتر ایران بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد گفت: ابتدا قرار بود که امتیاز تیم دسته یک ایران به فیروزآباد واگذار شود که پس از جلساتی که در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار شد به خواسته مدیر کل و با توجه به حضور پنج بازیکن فیروزآبادی در تیم لیگ برتری استان مقرر شد که تیم هندبال لیگ برتر بانوان فارس به فیروزآباد منتقل شود.
وی ادامه داد: به همین دلیل وظیفه اداره تیم به عهده من گذاشته شد تا در یک فرصت بسیار کم با برگزاری تمرین‌های فشرده تیم را راهی مسابقات کنم.
پاک دل افزود: میانگین سنی تیم ما 18سال است که به عنوان جوان‌ترین تیم حاضر در این مسابقات وارد لیگ برتر شدیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول