اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست اعتماد ایرانیان مشهد

تیم هندبال شهرداری تبریز به لیگ برتر صعود کرد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال شهرداری تبریز موفق شد در فاصله دو روز مانده به پایان مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند.

تیم هندبال شهرداری تبریز به لیگ برتر صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مرحله پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور که در سالن ستارخان تبریز جریان دارد، با صعود زودهنگام تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر همراه شد.

تیم شهرداری که دو بازی قبلی خود را برابر تیم‌های مهتاب قم و جهرم با پیروزی پشت سر گذاشته بود، با شکست 22 بر 21 حریف قدر خود تیم اعتماد ایرانیان مشهد توانست تا قبل از برگزاری آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها، صعودش را به لیگ برتر مسجل سازد.

همچنین تیم نفت و گاز گچساران موفق شد با نتیجه نزدیک 29 بر 28 برابر تیم مهتاب قم به برتری رسیده و در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گیرد.

بدین ترتیب تیم‌های شهرداری تبریز و نفت و گاز گچساران در روز پایانی این رقابت‌ها برای تعیین تیم قهرمان دسته اول به مصاف هم خواهند رفت تا در عین حال سرنوشت تیم دوم صعود کننده به لیگ برتر نیز مشخص شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول