اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی خبر داد

آمادگی کامل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: مدیر کل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی از آمادگی کامل این اداره کل در ایام نوروز در راستای ارائه خدمت‌رسانی مناسب به مردم استان و مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی کامل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی، محمدرضا نورس اظهار داشت: اداره کل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی در ایام تعطیلات نوروز از ساعت 9 صبح تا 14 و ایام غیر تعطیل از ساعت 7.30 صبح تا 20 آماده پاسخگویی به مراجعان است.

وی ضمن اعلام آمادگی کامل ستاد بحران پزشکی قانونی استان در ایام نوروز گفت: این ستاد در غالب سه تیم عملیاتی، پشتیبانی، خدماتی و اداری در صورت مواجه با بحران احتمالی در این ایام آماده ارائه خدمات به هموطنان خواهد بود.

مدیر کل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی بیان داشت: آمار قطعی تلفات ایام نوروز بعد از جمع بندی دقیق و علمی آماری در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال آینده اعلام می‌شود.

نورس ضمن آرزوی سفر خوش و ایمن برای هموطنان در سال جدید با اشاره به افزایش بار ترافیکی در ایام نوروز گفت: بزرگترین حوادث رانندگی همیشه در اثر کوچکترین کوتاهی و غفلت صورت می‌گیرد که رعایت قوانین و مقررات رانندگی توجه جدی به توصیه‌های ایمنی، سرعت مطمئنه، عدم سبقت بی‌جا و عدم رانندگی در هنگام خواب آلودگی باید مورد توجه رانندگان باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با عنایت به فرهنگ خوب رانندگی مردم شریف استان و تلاش بی‌وقفه خدمت‌گزاران مردم در دستگاه‌های مرتبط امید است در نوروز سال 91 شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات رانندگی در استان باشیم.

انتهای پیام/خ۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول