اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن نیکوکاری

کمک‌های مردمی خراسان شمالی به 5/6 میلیارد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: کمک مردم خیر و نوع‌دوست این استان در جشن نیکوکاری امسال به 6 میلیارد و 452 میلیون ریال رسید.

کمک‌های مردمی خراسان شمالی به 5/6 میلیارد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، برات سلیمی با بیان اینکه در روزهای اولیه مبلغی بالغ بر 5 میلیارد و 71 میلیون ریال کمک از مردم نیکوکار استان جمع‌آوری شد، اظهار کرد: این کمک‌ها در حال حاضر به 6 میلیارد و 452 میلیون ریال رسیده است.

وی با بیان این کمک‌ها هنوز توسط مردم خیر و نوع‌دوست ادامه دارد، گفت: دفاتر کمیته امداد در استان و شهرستان‌ها و شماره حساب 0105293350008 بانک ملی کلیه شعب نیز آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا پایان سال هستند.

سلیمی تصریح کرد: از مجموع کمک‌های فوق بیش از 660 میلیون ریال نقدی، 3 میلیارد و 441 میلیون ریال غیر نقدی و 2 میلیارد و 351 میلیون ریال نیز از تعهدات است.

وی با اشاره به اینکه هزار و 290 پایگاه جشن نیکوکاری کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کردند، افزود: در جشن نیکوکاری سال گذشته نیز مبلغی بالغ بر 2 میلیارد ریال توسط مردم خراسان شمالی به این جشن اهداء شد.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در خصوص توزیع کمک‌ها گفت: از اولین روز جشن نیکوکاری، توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده در میان نیازمندان استان آغاز شد که این کار تا شب عید ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/س30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول