اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی آستان‌ قدس رضوی خبر داد

پیش‌بینی بازدید روزانه 12 هزار نفر از موزه‌های آستان‌ قدس‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی از بازدید روزانه 12 هزار بازدید کننده از موزه‌های آستان قدس رضوی در ایام نوروز خبر داد.

پیش‌بینی بازدید روزانه 12 هزار نفر از موزه‌های آستان‌ قدس‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین یوسفی امروز در نشست مطبوعاتی که در سالن جلسات اداره‌کل روابط عمومی آستان قدس برگزار شد، اظهار داشت: افتتاح پروژه‌های بین‌راهی در طول سال جاری با رویکرد تکریم و خدمت‌رسانی به زائران و عاشقان ولایت و امامت از جمله برنامه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی بود.

وی با بیان اینکه 20 پروژه در سال 91 در ورودی‌های مشهد مقدس خراسان جنوبی و شمالی با رویکرد خدمت به زائران افتتاح و به نظام جمهوری اسلامی تقدیم می‌شود، افزود: افتتاح پروژه‌های بین‌راهی در راستای تأمین رفاه زائران امام رضا(ع) به همت آستان‌ قدس رضوی انجام می‌شود که مراکز فرهنگی دیگر با بهره‌گیری از امکانات این مجتمع‌ها در راستای تحقق اهداف حوزه فرهنگی به بهره‌برداری می‌رسد.

یوسفی گفت: مجتمع بین‌راهی توسعه نیت وقف و واقفان در بیرجند با هدف نهادینه ‌کردن فریضه وقف در سال 91 راه‌اندازی می‌شود که این حرکت فرهنگی یک خدمت بزرگی برای زائران امام هشتم خواهد بود.

وی افزود: در حوزه هنری نیز بزرگترین موزه فرش که در راستای توجه به هنر کشور و فرصتی برای استفاده زائران و دوست‌داران هنر در حرم مطهر رضوی ایجاد شد.

مدیرکل روابط عمومی آستان‌ قدس رضوی گفت: هدیه ویژه‌نامه نوروز و مجله اطلاع‌رسانی از مبدأ تا مشهد و معرفی اماکن تفریحی مجتمع‌های بین‌راهی حرم، راهنمای حرم، مجله اختصاصی در مسیر بهشت از دیگر خدمات آستان‌ قدس رضوی به زائران امام هشتم است.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین زیارت مجازی اسلام در دهه کرامت به همت اداره‌کل روابط عمومی آستان قدس رضوی در حرم رونمایی شد، افزود: راه‌اندازی نرم‌افزار زیارت مجازی و معرفی 270نقطه از حرم در این نرم افزار از دیگر برنامه‌های آستان قدس رضوی است.

وی تصریح کرد: آمادگی 20 پایگاه در 10 نقطه از حرم مطهر رضوی با امکانات لازم ویژه زائران در ایام نوروز است.

یوسفی افزود: فعال بودن مجموعه دارالشفاء با هدف خدمت‌رسانی به زائران در ایام نوروز و آمادگی مجموعه تربیت‌بندی آستان قدس از 5 فروردین‌ماه سال جاری از خدمات ورزشی این مجموعه است.

مدیرکل روابط عمومی آستان ‌قدس رضوی گفت: در حوزه کتابخانه‌ای با محوریت اقتصاد اسلامی و در حوزه بهداشت و درمان توسعه فضای فرهنگی در مجموعه مدارس از برنامه‌های آستان قدس در سال آینده است.

یوسفی در ادامه به انجام برنامه‌های شکل گرفته در سال جاری پرداخت و افزود: تعویض پرچم حرم مطهر رضوی، افتتاح مجتمع بین‌راهی در شمال کشور و افتتاح مرکز داده‌ها در شرق کشور از جمله برنامه‌های این مجموعه بود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول