اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتاق فکر دفتر تبلیغات خراسان‌رضوی:

اقدامات آستان ‌قدس نسبت به عتبات دیگر حرف اول را می‌زند

خبرگزاری فارس: دبیر اتاق فکر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: فعالیت‌ها و اقدامات آستان ‌قدس رضوی نسبت به عتبات دیگر حرف اول را می‌زند.

اقدامات آستان ‌قدس نسبت به عتبات دیگر حرف اول را می‌زند

حجت‌الاسلام محمد هادی مشیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: خدمات‌رسانی در حرم مطهر رضوی در ایام مختلف بسیار عالی بوده و زائران با یک آرامش خاطر به زیارت امام رضا(ع) می‌پردازند.

وی با تأکید بر اینکه رساندن زیبایی‌های کلام امام هشتم(ع) از جمله مهم‌ترین رویکردهای آستان قدس رضوی باید باشد، افزود: در این زمینه آستان‌ قدس رضوی گام‌های بزرگی را برداشته است.

این کارشناس مسائل دینی و مذهبی جای کار در حوزه خدمات‌رسانی به زائران را در شهر مشهد بیشتر از حال دانست و متذکر شد: در حال حاضر زائران احساس بسیار خوشی از زیارت دارند اما آن انقلاب که باید در روحیه افراد ایجاد شود اتفاق نمی‌افتد.

وی با بیان اینکه زائران بیشتر از اینکه به فکر غذای روح خود در هنگام زیارت باشند، به مادیات توجه می‌کنند، متذکر شد: آستان‌ قدس رضوی باید برنامه‌های جامعی را به ‌ویژه با پخش و توزیع بروشورهای مناسب در مبادی ورودی شهر داشته باشد.

مشیری امام رضا(ع) را در جایگاه بسیار ویژه‌ای عنوان کرد و متذکر شد: زائران این امام همام نیز باید در بهترین شرایط در این مکان مقدس و ملکوتی پذیرایی شوند.

وی ابراز تأسف کرد: بسیاری از زائران شهر مشهد در زمان خروج خود از این شهر تحول لازم را در خود احساس نمی‌کنند که این موضوع به عنوان یکی از چالش‌های فراروی در این زمینه مطرح است.

دبیر اتاق فکر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی افزود: باید این موضوع در میان برنامه‌ریزی‌های مسئولان این بخش به خوبی دیده شود.

وی تاکید کرد: باید امر زیارت امام رضا (ع) در شان آن حضرت و به خوبی مدیریت شود.

مشیری متذکر شد: در این صورت شاهد اتفاقات خوب و با برکت در این زمینه هم برای زائران و هم مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) خواهیم بود.

وی افزود: باید بیانات و گفتمان حضرت امام رضا(ع) برای مردم و زائران تبیین شود تا آنها با یک معرفت بالا اقدام به زیارت خالصانه آن حضرت بیایند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول