اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت قند تربت‌حیدریه:

حمایت‌های آستان‌قدس موجب بهبود وضعیت اقتصادی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت قند تربت‌حیدریه گفت: حمایت‌های آستان قدس رضوی کمکی برای بهبود وضعیت اقتصادی بوده است.

حمایت‌های آستان‌قدس موجب بهبود وضعیت اقتصادی است

احمد انسان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: آستان‌قدس رضوی در چند سال اخیر توجه بسیار مناسبی را از مجموعه‌های مختلف که به نحوی بخشی از مشکلات جامعه را در عرصه‌های مختلف رفع می‌کنند داشته و حمایت‌های لازم را از آنها انجام داده است.

وی بیان داشت: در همین راستا در صنایع غذایی نیز این نهاد معنوی برای کمک به بخش‌های تولیدی گام‌های بسیار والایی را برداشته است که یکی از این مجموعه‌ها شرکت قند تربت‌حیدریه است.

انسان ادامه داد: شرکت قند تربت‌حیدریه، وابسته به آستان‌قدس رضوی، یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین واحدهای صنعتی شهرستان تربت‌حیدریه در سال 1329 است که توسط دولت در زمینی به وسعت حدود بیست هزار متر مربع تأسیس شد و سپس تحت عنوان «شرکت کارخانجات دولتی ایران» به فعالیت خود ادامه داد.

انسان اظهار داشت: وجود آستان‌قدس رضوی به دلیل حمایت‌های مناسب در طول چندین سال اخیر سبب بروز اتفاقات بسیار خوبی برای صنعتگران شده است.

وی تصریح کرد: شرکت قند تربت‌حیدریه نیز به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های این ارگان مقدس تاکنون فعالیت‌های زیادی را در این زمینه انجام داده که سبب بروز اتفاقات خوبی در این زمینه شده است.

انسان افزود: در زمینه اعتبارات نیز از محل موسسه اعتباری رضوی تسهیلات قابل توجهی به این مجموعه تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون قسمتی از واردات بی‌رویه شکر به کشور مهار شده است، افزود: در حال حاضر هیچ‌گونه نیازی به واردات شکر نداریم و کارخانجات فعال کشور در این زمینه فعالیت گسترده‌ای دارند.

مدیرعامل شرکت قند تربت‌حیدریه مسئله حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده را بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان راهی برای پیشرفت اقتصاد کشور است.

وی تاکید کرد: در همین زمینه حمایت‌ها در حال حاضر روز به روز از صنایع مختلف کمتر می‌شود که این موضوع در گذر زمان مشکلات فراوانی را به وجود می‌آورد.

انسان با بیان اینکه هنوز نرخ چغندرقند تعیین نشده است، گفت: این موضوع اگر به موقع تعیین شود برنامه‌ریزی‌های مناسب‌تر در این عرصه می‌توان انجام داد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول