اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت بهار 91 صورت می‌گیرد

خدمات ویژه مطالعاتی کتابخانه و موزه آستان ‌قدس در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی ‌کتابخانه‌های آستان قدس گفت: در راستای ارائه خدمات مطالعاتی و سیاحتی به زائران و مجاوران حرم رضوی کتابخانه مرکزی ‌و موزه آستان قدس رضوی در ایام تعطیلات نوروزی دایر است.

خدمات ویژه مطالعاتی کتابخانه و موزه آستان ‌قدس در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، مهدی قیصری‌نیک اظهار داشت: کتابخانه مرکزی درایام تعطیلات نوروزی به جز روزهای اول و سیزدهم نوروز از ساعت 8 تا 19 در خدمت زائران و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار دارد.

قیصری‌نیک خاطرنشان کرد: در این ایام تالارهای قفسه باز خواهران و برادران در ایام تعطیل از ساعت 8 تا 19 و روزهای غیر تعطیل از ساعت 8 تا 22 برای مطالعه و ارائه خدمات تحقیقاتی و پژوهشی در خدمت‌ مراجعان، زائران و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

وی خاطرنشان کرد: تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی نیز در ایام از تعطیل از ساعت 7 تا 19 و در روزهای غیر تعطیل از ساعت7 تا 22 در خدمت اعضای کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی است.

رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی کتابخانه تخصصی اهل‌البیت(ع) به صورت شبانه‌روزی درخدمت زائران و مجاوران آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) است.

قیصری‌نیک با بیان اینکه برای رفاه زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)  موزه آستان قدس رضوی نیز در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای عموم علاقه‌مندان به آثار تاریخی و فرهنگی است، افزود: در این ایام گنجینه‌های قرآن، هدایای مقام معظم رهبری و فرش از ساعت 8 تا 19 و موزه مرکزی از ساعت 8 تا 22 برای عموم بازدیدکنندگان دایر است.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول