اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس ‌مرکز اسناد آستان قدس رضوی خبر داد

‌نگه‌داری‌ 19 هزار جلد کتاب کودک در کتابخانه مرکزی آستان‌ قدس ‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه عمومی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: مجموعه‌ای افزون بر 19 هزار جلد کتاب چاپی ویژه گروه سنی کودک با موضوعات مختلف، در کتابخانه مرکزی آستان‌قدس رضوی نگه‌داری می‌شود.

‌نگه‌داری‌ 19 هزار جلد کتاب کودک در کتابخانه مرکزی آستان‌ قدس ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد‌‌ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، محمد مشایخی اظهار داشت: این مجموعه 19 هزار جلدی، به صورت مجزا در مخزن چاپی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی نگه‌داری می‌شود.

مشایخی، این کتب را در موضوعات مختلف از جمله تاریخ ایران و جهان، هنر، شعر و داستان شامل داستان‌های مذهبی، تخیلی، حیوانات و دیگر موضوعات دانست و خاطرنشان کرد: همه این کتب مربوط به دوران معاصر است.

وی با بیان اینکه عمده این کتاب‌ها اهدایی از سوی افراد و سازمان‌هاست، آنها را اغلب مورد استفاده محققان در حوزه کودک دانست.

مشایخی،کتب مجموعه مخزن چاپی را غیرقابل امانت اعلام کرد و اظهار داشت: خدمات‌دهی این بخش به محققان همه روزه در نوبت صبح از ساعت 7 تا 13:30 در ورودی مخزن چاپی کتابخانه مرکزی صورت می‌گیرد.

مخزن چاپی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی با در اختیار داشتن کتب بسیاری شامل کتاب‌های چاپ سربی پیش از سال 1320، نفایس چاپی، کتب عطف زرد و کتب چاپی بی‌نظیر و کم‌نظیر برای پژوهشگران ارائه خدمات می‌کند.

انتهای پیام/‌ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول