اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد

آغاز توزیع 2500 تن میوه شب عید در قم

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از آغاز توزیع میوه شب عید در نقاط مختلف شهر قم خبر داد.

آغاز توزیع 2500 تن میوه شب عید در قم

امیر محمدی‌چهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه توزیع میوه ویژه ایام نوروز از امروز آغاز خواهد شد اظهار کرد: میوه‌های ایام نوروز شامل دو میوه سیب و پرتقال است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم بازار قیمت هر کیلو سیب 1500 تا 1600 تومان است تصریح کرد: همچنین قیمت هر کیلو پرتقال بین 1200 تا1300 تومان تصویب شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه برای پخش موز و اضافه شدن این میوه به سیب و پرتقال منتظر پاسخ مرکز هستیم اضافه کرد: حدود 50 نقطه از شهر برای توزیع میوه‌های ایام نوروز انتخاب شده است و در هر چادر بازرس حضور دارد تا بر قیمت‌ها نظارت داشته باشد.

محمدی‌چهر با تاکید بر اینکه هزار و 700 تن پرتقال و 800 تن سیب خریداری شده است تصریح کرد: در مجموع 2 هزار و 500 تن میوه ویژه ایام نوروز تا بیستم فروردین ماه در استان قم توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرغ منجمد به قیمت هر کیلو 3 هزار و 100 تومان در فروشگاه‌های استان به وفور عرضه خواهد شد خاطر نشان کرد: همچنین گوشت گوساله برزیلی هر کیلو 9 هزار و 300 تومان عرضه شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه گوشت مرغ منجمد توسط کشتارگاه‌های داخل کشور و زیر نظر سازمان دامپزشکی تهیه شده است تصریح کرد: همچنین گوشت گوساله برزیلی با نظارت سازمان دامپزشکی و بهداشت وارد کشور شده است و کارشناسان ذبح شرعی درکشور برزیل حاضر هستند و از لحاظ بهداشتی گوشت‌ها مشکلی ندارند.

محمدی‌چهر در پایان اظهار کرد: تا زمان متعادل شدن قیمت‌ها در بازار، توزیع گوشت مرغ و گوشت گوساله ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/‌ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول