اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی 47 ایستگاه‌

توزیع میوه شب عید در اردبیل آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ‌در آستانه سال نو و با هدف تنظیم بازار توزیع میوه شب عید در 47 ایستگاه شهر اردبیل و بیش از 20 ایستگاه در نقاط دیگر استان آغاز شد.

توزیع میوه شب عید در اردبیل آغاز شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدجعفر عظمایی ‌‌در مراسم آغاز به کار این ایستگاه‌ها در توزیع میوه شب عید مردم اظهار داشت: این ایستگاه‌ها از امروز تا پایان تعطیلات نوروزی میوه شب عید مردم را در اختیار آنها قرار می‌دهند و مردم به هر میزان که نیاز داشته باشند، می‌توانند از این ایستگاه‌ها میوه مناسب خریداری کنند.

وی تصریح کرد: با انجام بازرسی‌های آشکار و پنهان از این ایستگاه‌ها سعی می‌کنیم با متخلفان برخورد قانونی شود تا شاهد اجحاف در حق مصرف‌کنندگان نباشیم.

عظمایی خاطر نشان کرد: در این ایام میوه شب عید مردم با قیمت مصوب توزیع شده و تلاش می‌کنیم سیب و پرتقال مرغوب به دست مصرف‌کننده برسد.

این مسئول از توزیع 70 تن سیب و 150 تن پرتقال مرغوب و با کیفیت در این ایام خبر داد و اضافه کرد: در اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و با هدف رفاه حال مردم و همچنین جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها این ایستگاه‌ها برپا شده است.

وی نظارت دقیق بر عرضه و توزیع کالا و خدمات و برقراری فضای مناسب و امن را برای خریدهای نوروزی و دسترسی آسان مصرف‌کنندگان به میوه را از دلایل اجرای این طرح توصیف کرد.

به گزارش فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: جایگاه‌های ثابت برای عرضه میوه در میادین ایثار، باکری، جانبازان، سبلان، ججین، قدس، بسیج، زرناس، جهاد، آزادگان، حسن‌آباد، وحدت، خیابان داروپخش، خاتم‌النبیین و آخر معجز برقرار شده است.

عظمایی گفت: همچنین در میادین پست، سلمان‌آباد، میراشرف، صیاد شیرازی، بهشت فاطمه، نیار، کارشناسان، سینا، بهارآباد، شهرداری، آرازعلی، حسینیه، حافظ، مخابرات، میدان علیپور، غریبان، کشاورز، اتوبوسرانی، یاقوت، توحید، مقدس اردبیلی، بازار بعثت، گلمغان، سعدی، میدان شفا میوه شب عید توزیع می‌شود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از قبیل گران‌فروشی، احتکار و کم فروشی مراتب را با سامانه 124 در میان بگذارند.

عظمایی افزود: در این مراکز فروشندگان حق افزایش قیمت را نداشته و به جد با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول