اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تنظیم بازار شب عید صورت می‌گیرد

عرضه بیش از 500 تن میوه با قیمت مصوب دولتی در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت در حوزه تجارت شهرستان کاشان از آغاز توزیع بیش از 500 تن میوه سیب و پرتقال در شهرستان کاشان با قیمت مصوب دولتی خبر داد.

عرضه بیش از 500 تن میوه با قیمت مصوب دولتی در کاشان

علی نطاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: برای سهولت در تهیه میوه توسط شهروندان کاشانی بیش از 500 تن میوه در 20 منطقه در شهرستان کاشان برای توزیع میوه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای جلوگیری از ترافیک شهری این اداره با همکاری راهنمایی و رانندگی شهرستان کاشان و مأموران سد معبر شهرداری مناطق 20 گانه شهرستان که دسترسی آسان به آن برای خرید میوه شهروندان میسر باشد شناسایی شده است.

به گفته وی، شناسایی مناطق 20 گانه شناسایی شده برای توزیع میوه به صورت کمربند، شهرستان کاشان را در برگرفته تا دسترسی شهروندان برای خرید میوه شب عید سهل و آسان باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت در حوزه تجارت شهرستان کاشان، یادآور شد: علاوه بر توزیع میوه در مناطق 20 گانه شهرستان کاشان در بخش و شهرهای قمصر، نیاسر، برزک و مشکات نیز توزیع میوه توسط تعاونی‌های معتبر صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال میوه بیش از سال گذشته عرضه می‌شود، از شهروندان کاشان خواست برای خرید میوه عجله نکنند و ضمن دریافت فاکتور خرید، از واحدهای میوه‌ای تهیه کنند که برچسب قیمت داشته باشند.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‌ها در بازار شب عید و تنظیم بازار فروش اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه تجارت با همکاری شهرداری و اتحادیه صنف میوه و تره‌بار اقدام به توزیع میوه‌هایی چون سیب و پرتقال با قیمت مصوب دولتی کرده است.

به گفته وی، بیش از 500 تن میوه سیب و پرتقال به عنوان سهمیه تنظیم بازار با قیمت مصوب دولتی و همچنین میوه‌های کیوی، موز، نارنگی و خیار به عنوان سهمیه عرضه مستقیم بازار در شهرستان کاشان عرضه می‌شود.

نطاقی با اشاره به اینکه، سهمیه تنطیم بازار و سهمیه اختصاصی میوه شهرستان کاشان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت توزیع می‌شود متذکر می‌شود: میوه سهمیه سازمان صنعت، معدن، تجارت استان اصفهان و سهمیه میوه عرضه مستقیم با هماهنگی مباشران شهرستان و استان، زیر قیمت میدان میوه و تره‌بار عرضه می‌شود.

نطاقی تصریح کرد: توزیع میوه با قیمت مصوب دولتی در شهرستان کاشان و شهرها و بخش‌های این شهرستان از 24 اسفندماه آغاز شده و تا پایان فروردین ماه سال 91 در مناطق 20گانه شهرستان کاشان ادامه می‌یابد.

وی مناطق 20گانه توزیع میوه در شهرستان کاشان را میدان جهاد، میدان امام حسن(ع)، بلوار شهید مفتح، فاز دوم ناجی‌آباد، میدان شهید بخارایی، بازارچه میدان بخارایی، بازارچه شهروند در خیابان غیاث‌الدین جمشید، خیابان نطنز، خیابان امام خمینی (ره)، بلوار نماز، خیابان سهیل، میدان قاضی اسدالله، درب اصفهان، خیابان فاضل نراقی، میدان عامریه، خیابان امیرکبیر، بلوار شهید مطهری، خیابان کارگر، خیابان راه آهن، میدان بسیج، فاز یک ناجی‌آباد، خیابان شهید خاندایی روبه‌روی فرهنگسرای مهر، خیابان آزادگان و راوند اعلام کرد.

نطاقی با بیان اینکه در مناطق اعلام شده خودروهای توزیع میوه با نصب پرده ویژه توزیع میوه‌های دولتی مشخص هستند بیان کرد: در این مناطق بازرسان این اداره بر توزیع و فروش نظارت دقیق دارند.

وی در پایان عنوان کرد: شهروندان کاشانی برای اطلاع از محل توزیع میوه در هر یک از مناطق در دو نوبت صبح و عصر و حتی روزهای جمعه و ایام تعطیل نوروز می‌توانند با شماره تلفن‌های 124 و یا 5553010  تماس بگیرند.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول