اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت آستارا خبر داد

توزیع 88 تن میوه شب عید در آستارا

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از توزیع 88 تن میوه شب عید در این شهرستان خبر داد.

توزیع 88 تن میوه شب عید در آستارا

 بیژن خالق‌وردی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به برنامه‌های اداره مذکور در زمینه تنظیم بازار و تثبیت قیمت‌ها در ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: با توجه به نیاز مردم برای تامین میوه شب عید 17 تن سیب و 27 تن پرتقال برای توزیع در این شهرستان در نظر گرفته شده بود که با قول مساعد مسئولان استان این اقلام دو برابر افزایش یافت.

وی، برگزاری نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با 120 غرفه و آغاز بازرسی و نظارت ویژه نوروزی و ایجاد گشت‌های مشترک، همکاری با شبکه بهداشت و درمان، اصناف و شبکه دامپزشکی را از جمله اقدام‌های اداره صنعت، معدن و تجارت برای نوروز 91 عنوان کرد.

این مسئول ادامه داد: از ابتدای اسفند ماه جاری تاکنون 958 مورد بازرسی از واحدهای صنفی به عمل آمد که از این تعداد 52 واحد به دلیل گرانفروشی و عدم درج قیمت به دادگاه معرفی شدند.

وی، با اشاره به تفاوت دو مقوله گرانی کالاها با گرانفروشی تصریح کرد: گرانی برخی اقلام مانند ذرت که در ابعاد جهانی گران شده به صورت مستقیم روی قیمت مرغ تاثیر مستقیم گذاشته است.

خالق‌وردی‌پور گران‌فروشی را یک تخلف آشکار دانست و خاطرنشان کرد: روز گذشته توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ در نمایشگاه عرضه مستقیم آغاز شده و حدود 7 تن مرغ با نصب یک پرده در نمایشگاه مذکور به مردم عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید از 25 اسفند ماه جاری در آستارا آغاز شده است، افزود: برای نخستین بار یک واحد توزیع میوه در بخش لوندویل نیز اقدام به توزیع میوه مورد نیاز مردم کرده است.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول