اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان اعلام کرد

43 واحد عرضه مستقیم میوه در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: 43 واحد عرضه مستقیم میوه در سطح شهر کرمان پیش‌بینی شده است.

43 واحد عرضه مستقیم میوه در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمان و مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی، سرپرست سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمان امروز از سردخانه‌های حاوی میوه ذخیره‌سازی شده نوروز بازدید کردند.

محمد تکلوزاده در این بازدید با اشاره به آغاز توزیع میوه عرضه مستقیم ایام نوروز از روز گذشته در کرمان گفت‌: 43 واحد عرضه مستقیم میوه با همکاری سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان در سطح شهر کرمان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه سال جاری هیچ کمبودی در زمینه عرضه مستقیم میوه در استان کرمان وجود ندارد‌، خاطر‌نشان کرد: میوه در نظر گرفته شده برای عرضه مستقیم در ایام نوروز سیب و پرتقال است.

تکلوزاده تصریح کرد‌: مبلغ تعیین شده در جعبه یا صندوق میوه به ازای هر کیلو‌گرم پرتقال یک هزار و 200 تومان و سیب ‌یک هزار و 600 تومان است که در صورت خرده فروشی این مبلغ 50 تومان افزایش می‌یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه میوه مورد نظر مطابق استانداردهای لازم از نظر کیفیت و اندازه مناسب ذخیره‌سازی شده است، فروشندگان میوه حق فروش میوه‌های ناسالم را نداشته و باید میوه را در اندازه در نظر گرفته شده و سالم به خریداران عرضه کنند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول