اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت همدان:

توزیع میوه شب عید در 80 نقطه همدان آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: در 80 نقطه از شهرستان همدان توزیع میوه نوروزی مردم انجام می‌شود.

توزیع میوه شب عید در 80 نقطه همدان آغاز شد

مصطفی اسدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از توزیع میوه ایام نوروز مردم از تاریخ 25 اسفند در استان خبر داد و اظهار داشت: به همین منظور 80 نقطه شامل چادرهای ویژه توزیع، کانکس‌ها و واحدهای صنفی همکار طرح، توزیع میوه نوروزی مردم شهرستان همدان را به عهده دارند.

وی افزود: در راستای رفاه حال مردم از 25 اسفند فعالیت عرضه‌کنندگان میوه در استان آغاز شده و مردم می‌توانند میوه مورد نیاز خود را با قیمت مصوب خریداری کنند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: همزمان با همدان در سایر شهرستان‌ها نیز این اقلام با همین قیمت عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمام فروشندگان موظف به اجرای قانون و نرخ مصوب هستند، تأکید کرد: قیمت هر کیلوگرم سیب درجه یک مبلغ 15 هزار ریال و پرتقال نیز 12 هزار ریال است و افزایش هرگونه قیمت روی این کالای مردم، تخلف محسوب می‌شود.

اسدی با اشاره به کیفیت مطلوب و مناسب میوه‌ها عنوان کرد: سیب و پرتقال ارائه شده در مراکز توزیع از محصولات داخل کشور بوده و خریداران در هنگام خرید کیفیت مناسب آن را تأیید خواهند کرد.

وی تصریح کرد: توزیع گسترده میوه نوروزی مردم تا پایان تعطیلات نوروزی سال 91 ادامه دارد و مردم می‌توانند در تمام نقاط شهری نسبت به خرید آن اقدام کنند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: با خرید و ذخیره‌سازی میوه از ماه‌ها قبل از استان‌های منشأ تولید مشکلی در تأمین مایحتاج مردم به خصوص در تأمین و عرضه میوه و مرکبات مصرفی مردم در استان نداریم.

وی در پایان سخنانش از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن 124 به ستاد خبری سازمان اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان نسبت به برخورد با متخلفان به صورت جدی اقدام شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول