اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم خبر داد

اجرای کامل طرح پزشک خانواده در روستاهای شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم از اجرای کامل طرح پزشک خانواده در روستاهای شهرستان جم خبر داد.

اجرای کامل طرح پزشک خانواده در روستاهای شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم احمد قاسمی در نشست برنامه‌های بین‌بخشی مدارس مروج سلامت شهرستان جم اظهار داشت: به منظور رشد شاخص‌های بهداشتی شهرستان جم از تمام توان و ظرفیت خود بهره می‌گیریم و از همه مردم و مسئولان نیز انتظار همکاری داریم.

 وی افزود: تقویت و تجهیز بیش از 20 خانه‌ بهداشت روستایی و کیفیت‌بخشی به مراکز بهداشتی و درمانی شهری از جمله اقداماتی است که با همکاری فرماندار و سایر مسئولان جم انجام شده است. 

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هدف از اجرای برنامه‌های مدارس مروج سلامت را بهبود و ارتقاء سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان و اولیاء و معلمین این مدارس خواند و خاطر نشان کرد: با اجرای مشارکتی این طرح، ابعاد مختلف مرتبط با آموزش بهداشت، تغذیه، ورزش و تحرک فیزیکی، بهداشت محیط، بهداشت فردی و ... دانش‌آموزان و مدارس ذیربط مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای مناسب در راستای حل آنها برنامه‌ریزی می‌شود.

 قاسمی تصریح کرد: ترویج فرهنگ بهداشت در مدارس اهمیت زیادی دارد و از مسئولان آموزش و پرورش انتظار داریم تلاش بیشتری در این امر داشته باشند.

 وی با تاکید بر خدمات‌رسانی مطلوب به روستائیان شهرستان کنگان اذعان داشت: بیش از 25 هزار نفر از روستائیان جم از خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی برخوردار هستند.

 رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم از اجرای کامل طرح پزشک خانواده در روستاهای شهرستان جم خبر داد و افزود: طرح پزشک خانواده با کیفیت مطلوبی در روستاهای جم اجرایی شده و رضایت مردم را فراهم کرده است.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم ضمن استقبال از اجرای طرح مدارس مروج سلامت گفت: قول مساعد می‌دهیم که در اسرع وقت نسبت به تعیین و معرفی 10 مدرسه دارای شرایط اجرای طرح و توجیه مدیران و کارکنان ذیربط آنها با همکاری کارشناسان شبکه، اقدامات لازم را انجام دهیم.

 علی اسکندری افزود: سعی می‌کنیم نواقص قابل رفع بر اساس دستورالعمل‌ها و چک‌لیست‌های مربوطه تا شروع سال تحصیلی جدید برای بازدید کارشناسان و کسب شرایط ستاره‌دار شدن مدارس، برطرف شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول